Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB på bærbar PC virker ikke. Kortslutning?

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med alle USB-protene til den bærbare pcen min - de virker rett og slett ikke. Problemet oppstod i juni da jeg skulle koble til en iPod Shuffle jeg vant. Jeg hadde nettopp overført noen sanger for å se at den fungerte, så jeg skulle fylle opp minnet med musikk. Da jeg skulle koble den til for andre gang, skrudde datamskinen seg av idet jeg satte mp3-spilleren i dokkingen. Datamaskinen lot seg skru på med det samme, men USB-portene var nå døde.

I samme slengen er Blåtann deaktivert og jeg får ikke koblet på det eksterne TV-kortet jeg har. Skjermtilkoblingene vet jeg ikke om ikke virker. USB-portene gir strøm, for mus og mp3-spillere lyser opp når de kobles på, men de kommuniserer ikke med datamaskinen.

For å prøve å fikse feilen har jeg oppdatert drivere, noe som ikke hjalp. Jeg slettet drivere og lastet ned nye, noe som heller ikke gjorde noen forskjell. Jeg har besøkt BIOS, men der ser alt ut til å være i orden.

Er det bare rett på verksted for å få rettet opp disse feilene, eller er det noe mer jeg selv kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...