christofferv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, kommer med nye bilder. Kameraet er eit Sony DSC-W80 kompakt kamera, som jeg gav til kjæresten min til jul . Front: Back: Ligger større versjon på http://www.flickr.com/christofferv for dere som er interessert. Håper på positiv, og konstruktiv kritikk! Takker på forhånd! Christoffer M. Valland Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Likte bildene veldig godt. Fine farger var det også. Det jeg ikke likte derimot var borderen rundt og underskriften din. De store versjonene var heller ikke så skarpe som jeg hadde håper. Produktfoto burde etter min mening være veldig skarpe, slik at du ser alle detaljer. Stå på videre og kom gjerne med mer. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Likte bildene veldig godt. Fine farger var det også. Det jeg ikke likte derimot var borderen rundt og underskriften din. De store versjonene var heller ikke så skarpe som jeg hadde håper. Produktfoto burde etter min mening være veldig skarpe, slik at du ser alle detaljer. Stå på videre og kom gjerne med mer. I know.. Brukte høyeste blenderopning for å få det så lyst som mulig (det er bare vanlig taklampe, og ein Sigma EF-500 DG Super blitz som er brukt). Takker for svar Skal prøve på meir produktfoto de nærmeste dagene, håper på å få postet fler bilder! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Helt ok bilder, men er litt dumt at du har det litt for lyst på noen plasser, feks der det står "carl zeiss" - som sikkert er ganske viktig for sony ^^ Kan sikkert burne fram litt detaljer, though. Verdt ett forsøk iaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå