Skeide Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har en eksterndisk på 500G har over 400G ledig, men klarer ikke å flytte over img filer på (DVD filmer) på ca 4,5G. Får beskjed om at det ikke er plass. Men jeg kan lett flytte over en mappe mad mange småfiler som er mye mer en 4,5G. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan få fluttet filene?? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Start->kjør->cmd convert x: /fs:ntfs x=navnet på hdd du vil konvertere volumetikket=her skriver du navet på hdd. Fat32 støtter ikke filer over 4GB. Det er alltid en liten risiko,så er det noe du er redd for ta backup. Endret 4. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kan jeg spørre, hvorfor kommer disker med fat32, hva er fordelen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er vel fordi fat32 har vært støttet på tvers av de forskjellige plattformene. Nå glir de vel litt mer i hverandre... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Tjaa regner med at det er fordi det er et format som støtter flere plattformer som linux. Ahh litt sen. Endret 4. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Skeide Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takker takker... Jeg må først kopiere ut ca 100G før jeg prøver, så d blir ikke i kveld. men regnere med at det ordner seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå