Shoegazer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Siden det er så vanskelig å joine matcher i COD 4 så tenkte jeg at folk kunne si når de spiller. så kunne jeg skrive det i førsteposten slik at folk kan legge persjonene til å spille mot dem istedet. kanskje vi kan bruke denne tråden til å avtale møter også.. kan hende den blir stengt grunnet oppramsnings tråd da, men håper dere mods kan la den stå åpen litt slik at vi kan avtale noen møter.. vet vi har en vennetråd, men denne er mer spesifisert. jeg spiller uansett mellom 10 opp mot 4 og kanskje etter elleve. det varier jo litt, men spille alltid på morgenen.. registrerte til nå: - Vans94, spiller: på ettermiddagen og kvelden. Endret 5. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Like enkelt å bae legge PSN til folk så kan man jo se når folk er online og hva de spiller. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Like enkelt å bae legge PSN til folk så kan man jo se når folk er online og hva de spiller. eller bare avtale en tid her først slik at alle kan gå inn å avtale en game istedet for at alle går i hver sin og klager på at de ikke finner noen.. f.eks jeg hoster en game idag kl 8, så kan alle som vil bli med på det. det er nesten umulig å invite folk.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Denne tråden passer kanskje mest til klanforumet? Uansett så er min PSN: Vans94, og jeg spiller COD en del og har problemer med og komme inn i matcher. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Denne tråden passer kanskje mest til klanforumet?Uansett så er min PSN: Vans94, og jeg spiller COD en del og har problemer med og komme inn i matcher. k, jeg legger deg til. når pleier du å spille? Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Må skaffe meg ps3 og COD4!!! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Må skaffe meg ps3 og COD4!!! etter det kan jeg legge deg til her... Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Må skaffe meg ps3 og COD4!!! etter det kan jeg legge deg til her... W00t w00t Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Pleier og spille når ikke moren min er tilstedet på rommet mitt:p Så... Om kvelden og etter skolen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå