Gå til innhold

Far Cry 2 i Mars ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede mars ja, overraskende. Men spillet ser ut til å være ganske langt i utviklingen. De første filmene var vel alfa, om jeg husker riktig. Det var vel i august/september var det ikke?

 

Kanskje vi får en beta rundt februar?

 

 

PS: Flytter denne til "Generelt om spill", da det også er blitt bekreftet for Xbox 360 pg PS3.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Siden du referer til er særdeles upålitelig med tanke på releasedatoer, så det tror jeg ikke stemmer lenger.

Min erfaring er at Tothegame er ganske presis. De får datoene fra offisielle kilder stort sett.

 

Ser ikke hvordan spillet skal bli utsatt så veldig mye. Det er jo allerede ganske spillbart allerede. Men skal ikke utelukke det, siden det er en trend så og si...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Bra de begynte utviklingen på PC og håper de fortsatt har PC er hovedplatformen, slik at man ikke får en sugen port fra en konsoll som ødelegger alt.

Lenke til kommentar
Bra de begynte utviklingen på PC og håper de fortsatt har PC er hovedplatformen, slik at man ikke får en sugen port fra en konsoll som ødelegger alt.

 

Så du mener att viss spillet er blitt fokusert på konsoll er en dårlig port

OFFAMEG,

Se på GEars OF War, til pc så suger det.... mens på 360 så eier det

 

Merkelig uttalelse av deg det

Hvorfor er Unreal Tournament III bedre på PS3 enn pc siden dem satte pc mest fokus på da?

Lenke til kommentar

Jeg vil nok ikke anbefale deg å glede deg til mars/april, jeg synes vi omtrent har fått alt for lite info til at det kan komme ut da. Har såvidt kommet ut noen screen og videoer. Jeg tror nok vi får dette spillet i løpet av året, håper jeg ihvertfall, for jeg lukter utsettelse på lang vei.. :ermm:

 

EDIT: BTW, hva er galt med GoW på PC? Vi fikk bedre graffikk og ekstra innhold, det eneste som ellers er annerledes er vel at man må bruke mus og tastatur, men det er bare positivt for min del sålenge man ikke heter konsoll fanboy

 

EDIT2: Her er foresten noen ganske nye tech videoer og bilder, jeg hadde ihvertfall ikke sett dem før men mulig dem har blitt postet fordet..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...