Instict Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Tenkte jeg skulle se om jeg fant meg en bra tv nå som januarsalget er i gang:) Så om noen vet om noen kupp fra de største elkjedene, så bare gi lyd. Skal sjekke utvalget i morgen, og håper jeg slipper å komme hjem med noe jeg angrer på. Størrelse: Rundt 40", er ikke helt sikker på hvor langt unna den kommer til å stå. Prisklasse: 10-15000. Kan strekke meg til 20.000 om det er mye bedre kvalitet i den klassen. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Vil helst ha plasma, og fullHD(Selv om jeg ikke er helt inni forskjellene) HDMi er vel greit å ha også. Hva slags kildesignal har du? Digital KabelTV Hva annet enn tv skal du bruke den til? TV'en blir vel mest brukt til xbox og dvd. Skal du koble til pc? Kommer til å koble PC til. Men dette blir KUN for å se filmer. Har ingen planer om å bruke TV'en som en dataskjerm. LYD: Har ikke så veldig behov for kjempe bra lyd i tv'en. Da jeg skal gå til innkjøp av hjemmekino anlegg innen kort tid. Endret 4. januar 2008 av Instict Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 anbefaler at du kjøper en tv med 3hdmi innganger, siden de fleste nye hjemmekino, spillkonsoller, dvdspillere og turnere kommer med dette... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Endte opp med PANASONIC TH42PX74EA 42" PLASMA , håper dette infrir kravene mine:) Gi gjerne tilbakemelding om jeg har gjort et godt/bra kjøp:) Ellers kan sikkert tråden stenges snart og evt dø ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå