k0nge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har noen gode forslag til stille(16-17db) eller passiv kjøler til under 500kr og under 200mm høy? Kjøleren er til en Q6600 prosessor som mest sannsynlig vil klokkes ganske mye. Seriøse forslag! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du kan jo kjøpe: Thermalright Ultra 120 Extreme og Noctua 800rpm 120mm Samlet på Netshop blir dette 650. Det koster litt ja, men tror det gir veldig god kjøling. Skal du ha bedre luftkjøling må det importeres (se bortifra den der ITX-14 saken som muligens er marginalt bedre, mye større og dyrere). Husk god kjølepasta og skikkelig rensing av din gamle! Anbefaler ikke passiv kjøler til klokking av denne! :0 Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ikke noctua til Thermalright U120E, kjøp en Scythe S-FLEX 1200rpm eller Nexus 1000rpm, Noctuan sliter med å dytte nok luft igjennom kjøleren. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Problemet med Noctua viftene (gamle typen) er at de ikke klarer å gi nok trykk på lufta til at det blir noe særlig luftflyt gjennom TRUE, jeg merket 4-5 grader forskjell da jeg gikk fra noctua til nexus, da med samme hastighet på vifta... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har kjøpt noe som må være en av de største kjølerene jeg har sett for hvermansen, ment for vifteløst bruk. Thermaltake sonic tower. Hvis du vil kan jeg gi tilbakemelding når jeg har montert den, men det tar en tid før de får den på lager. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 @ Wibla: Da tar jeg deg på ordet på den og avbestilelr et par av de Noctua viftene. Men S-FLEX blir vel snart utfaset, tror Scythe Slip Stream kommer til norge snart! Har du prøvd den med både Nexus1000rpm og S-FLEX? Hva er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå