Hei8787 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er mange gode, og sterke titler som kommer i år. Samt noen nye og spenennde titler. Hvilke spill kommer du til å skaffe i år? Hvilke gleder du deg mest til? Selv skal jeg skaffe: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure Battalion Wars II Mario Kart Wii Super Smash Bros. Brawl (?) Får bare håpe disse spillene er bra. Gleder meg i alle fall meg mest til Mario kart Wii. Tror det blir knallbra! også online..Blir kult å vinne over dere Hehe Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) SSBB og Mario kart Wii skal eg ihvertfall kjøpe meg. Kanskje Zack and Wiki og Medal of Honor: Heroes 2. Endret 6. januar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 NO more heroes ser også bra ut Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 100% Dag 1: Mario Kart Wii, No more heroes, Zack & Wiki og Wii Fit. Avventer anmeldelser og forumtilbakemeldinger på Batallion Wars 2, Medal of honor heroes 2, Brothers in arms, De blob, Red Steel 2 og Nitrobike. Ser litt slapt ut så langt, selv om Mario Kart er relgion her i kollektivet, hehe. Håper på fler spennende annonseringer og nye freshe spill senere i år. Kanskje allerede på CES? PS: Nytting link: http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?so...=sca&page=1 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hmmm.... Jeg må kjøpe meg mario kart wii :!: Lenke til kommentar
Stacker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må jo bli Star Wars: The Force Unleashed. En drøm for alle Star Wars fans:) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Final Fantasy The Crystal Chronicles - The Crystal Bearers. Dette tror jeg blir bra. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Pro Evolution Soccer tror jeg kan bli spennende. Jeg har en mistanke om at man må være et motorisk overmenneske for å kunne klare å holde styr på bevegelsene, men om det går greit da kan det bli veldig moro. Lenke til kommentar
simenlimen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Skal ihvertfall ha Mario Kart Wii og SSSB, noen som har peiling på når de kommer? Endret 7. januar 2008 av simenlimen Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mario Kart uten tviler. Dessuten er jeg spent på å se om vi får et spill med party games som støtter Wi-Fi (Mario Party 9?), og et fps med fokus på multiplayer. Endret 7. januar 2008 av Ant1 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 No More Heroes og GARANTERT SUPER SMASH BROS BRAWL! Sjeldan eg har gleda meg meir til eit spel enn sistnemnde! ! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 SSBB og Mario kart Wii er vell de eneste jeg er helt sikker på at jeg kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal i alle fall ha Super Smash Bros. Brawl og Mario Kart Wii. Stor sjanse for at jeg kjøper Star Wars Force Unleashed om det ikke blir slaktet helt. På min kanskje-liste: No More Hereos, Medal Of Honor: Hereos 2, Pro Evolution Soccer og Zack & Wiki. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Helt klart mario kart og super smash bros til wii o.o! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg tror Nintendo må ha snublet og havne med trynet i grusen om jeg ikke kjøper Smash Bros Brawl og Mario Kart når de kommer. Endret 7. januar 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 SSBB og Mario kart Wii Bare dem 2, ikke noe Red Steel 2, No More Heroes osv.... Bare Nintendo sine spill som frister meg, resten styrer jeg langt unna! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mario Kart Wii, No More Heroes og SSBB. Muligens Worms: A Space Oddity og Star Wars: The Force Unleashed.. Får se hva omdømme spillene får først. Endret 8. januar 2008 av Istapp Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke mange, No More Heroes Super Smash Bros. Brawl Mario Kart Wii Red Steel 2 Ellers er det tynt så langt, men regner med en del spill blir annonsert de kommende månedene. Et skikkelig racingspill hadde ikke vært å forakte. Ellers håper jeg på generelt mer "dypere" spilll. Wii har nok av partyspill nå... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mario Kart Wii, No More Heroes og SSBB. Muligens Worms: A Space Oddity og Star Wars: The Force Unleashed.. Får se hva omdømme spillene får først. Red Steel er da ikke så lurt for en 6 åring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå