jastroem Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har noen mapper som ligger seg i c: Mappene heter "FOUND.003" "FOUND.004" osv.... Hva er det disse mappene gjør her?? Kan jeg slette de ??? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dette er jeg veldig usikker på, men det kan muligens være filfragmenter som scandisk har funnet ved scanning av filsystemet. Slike fragmenter kan være rester av ødelagte filer etter feil avslutning av Windows. Mener å ha hatt noen slike mapper jeg også i W2K for et års tid siden etter strømbrudd. JEG turde ikke slette dem. Men aner ikke om det er skadelig. Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg glemte å skrive at jeg bruker Windows XP... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dette er filer som Scandisk har funnet på harddisken din etter en scan. De er halve, korrupte og ødelagte, så du kan trygt slette de - med mindre du har noen viktige filer som har forsvunnet, da er det kanskje en av de. Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Takk skal du ha... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå