Fritzy Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 JEG HAR ET PROBLEM; DUDES!!!!!!!!!!! HAR KJØPT NY PC, MEN FÅR IKKE STARTET DEN. ÅSSEN GJØR JEG DET?????????????????????? HILFE HILFE, GRØNNSKOLLINGER!!!!!!!!!!!!! :o :o :o Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Edit: Silly person. Lenke til kommentar
Fritzy Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 ER DU BORTE HELLER?????????? JÆVLA AMATØR!!!!!!!!!!!!!! JEG FÅR IKKE STARTET PCEN!!!!!!!!!! HVOR FAEN ER STARTKNAPPEN DA FOR HELVETE???????????????????? ER DET KLART NOK NÅ KØDD???????????????? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fikse på avataren.. og trykke på den runde knappen på kabinettet.. i ditt tilfelle vil jeg nok kalle det for blikkboksen.. eller tingen som står på gulvet, eventuelt ved siden av skjermen.. (skjermen er den tv-lignende saken du ser på).. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Lite å gjøre på idag, Fritzy? Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 KJØP NY PC FØR DEN EKSPLODERER =) ?????????? CAPISH??????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå