Fruktkake Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det har seg sånn at jeg rippet en lydbok nå. Når jeg gjorde det begynte systemet å hakke (dette er én av titalls CD-er), men rippingen ble ferdig selv om jeg ikke klarte å gjøre mye annet. Jeg restartet men da ville ikke tastaturet virke. Dette har jeg gjort flere ganger med flere CD-er. Jeg har måttet dratt ut kabelen fra PSU-en, vente en stund og prøve igjen. Noen ganger fungerer i alle fall tastaturet da. Andre ganger ikke. Og i ettertid, uten at jeg gjorde noe annet på PC-en, frøs systemet. Jeg rippet ikke der og da, eller hadde noe i CD-romen. Hva kan muligens forårsake all den ustabiliteten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kanskje du har satt en kopibeskyttet cd i datamaskinen din. En cd som kun skal i en cdspiller. Kanskje du er så heldig å fått inn noe rotkit??? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Nja, den rippes nå fint på den bærbare. Og jeg skjønner ikke hvordan et rootkit kan få tastaturet til å slutte å fungere før Windows, og i Ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå