kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Her: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...p;validate=true Så velger du din modell. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...p;validate=true Så velger du din modell. Vanvittig bra! Btw, det er lenovoen hardware.no ga god karakter, som selges for rundt 4000 du har, sant? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ja! Det var den Men jeg råder deg til å sette i 1-2 giga med ekstra minne. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja! Det var den Men jeg råder deg til å sette i 1-2 giga med ekstra minne. Jepp. Vanvittig kjekt at komplett ikke oppgir spesifikasjonene til rambrikken som følger med, slik at jeg må ringe dem og høre før jeg kan bestille Men xp på denne, jeg har troen. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Komplet har tilbud på denne maskinen nå i helgen, 4 tusen for den. Komplet har tilbud på denne maskinen nå i helgen, 4 tusen for den. Anbefaler deg å slå til nå! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Komplet har tilbud på denne maskinen nå i helgen, 4 tusen for den. Komplet har tilbud på denne maskinen nå i helgen, 4 tusen for den. Anbefaler deg å slå til nå! Sliter noe sinnsjukt å velge mellom denne og denne Aner ikke om de ekstra kronene er verd det Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville gått for Lenovo'n. En kompis av meg har den asus PC-en, og byggekvaliteten på den er like dårlig som Targa-laptopene fra LIDL. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Angrer nesten på Lenovo'n nå. Kongemaskin til prisen, men likevel. Viften, selv om den er stille, skrur seg av og på og av og på og av osv HELE TIDEN. Hadde den bare gått en stund, hadde det nok ikke vært så irriterende. men på i 10 sekunder og av i 20, det blir ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Merkelig, med meg går den en stund og så stopper den. Den starter og stopper ikke like ofte som den gjør med deg, gjør heller ikke det med en klassekamerat sin såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Damnit! Og det er Celeron utgaven du har også? Hmm. Jeg oppdaterte BIOS'en for å håpe på bedring men neida. Den starter og stopper hele tiden. Selv når den ikke gjør noe som helst. Lure på om C2D versjonen er bedre. Viftestyring som f.eks. NHC fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville gått for Lenovo'n. En kompis av meg har den asus PC-en, og byggekvaliteten på den er like dårlig som Targa-laptopene fra LIDL. Kjøpt og bestilt lenovoen. Flott at ting kom på stell da du la inn XP Lenke til kommentar
Flex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sliter noe sinnsjukt å velge mellom denne og denne Aner ikke om de ekstra kronene er verd det Byggekvaliteten på billige Asus'er virker å være elendig. I motsetning til Lenovo, hvor byggekvaliteten generelt er veldig god. Jeg hadde i hvert fall ikke vært i tvil. Men kjør på med ekstra minne på Lenovo'n. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jepp. Vanvittig kjekt at komplett ikke oppgir spesifikasjonene til rambrikken som følger med, slik at jeg må ringe dem og høre før jeg kan bestille Bestilte Lenovo til fattern i går, og på ordrebekreftelsen så står det "Corsair Value DDR2 SO-DIMM PC5300 1024MB", varenummer 318078. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Damnit! Og det er Celeron utgaven du har også? Hmm. Jeg oppdaterte BIOS'en for å håpe på bedring men neida. Den starter og stopper hele tiden. Selv når den ikke gjør noe som helst. Lure på om C2D versjonen er bedre. Viftestyring som f.eks. NHC fungerer heller ikke. Celeron utgaven ja, stille som bare det, viften kjører vell 1 gang i minuttet, og da kjører den STILLE så jeg må holde fingeren forran vifteventilen for å kjenne at det blåser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå