Gå til innhold

Ytelsen på min Lenovo N200 er jo helt forferdelig, selv med 3gb ram.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja! Det var den ;)

Men jeg råder deg til å sette i 1-2 giga med ekstra minne.

Jepp. Vanvittig kjekt at komplett ikke oppgir spesifikasjonene til rambrikken som følger med, slik at jeg må ringe dem og høre før jeg kan bestille :thumbdown:

Men xp på denne, jeg har troen.

Lenke til kommentar

Angrer nesten på Lenovo'n nå. Kongemaskin til prisen, men likevel. Viften, selv om den er stille, skrur seg av og på og av og på og av osv HELE TIDEN. Hadde den bare gått en stund, hadde det nok ikke vært så irriterende. men på i 10 sekunder og av i 20, det blir ekstremt irriterende.

Lenke til kommentar

Damnit! :) Og det er Celeron utgaven du har også? Hmm. Jeg oppdaterte BIOS'en for å håpe på bedring men neida. Den starter og stopper hele tiden. Selv når den ikke gjør noe som helst. Lure på om C2D versjonen er bedre. Viftestyring som f.eks. NHC fungerer heller ikke.

Lenke til kommentar
Sliter noe sinnsjukt å velge mellom denne og denne

Aner ikke om de ekstra kronene er verd det :(

Byggekvaliteten på billige Asus'er virker å være elendig. I motsetning til Lenovo, hvor byggekvaliteten generelt er veldig god. Jeg hadde i hvert fall ikke vært i tvil. Men kjør på med ekstra minne på Lenovo'n.

Lenke til kommentar
Jepp. Vanvittig kjekt at komplett ikke oppgir spesifikasjonene til rambrikken som følger med, slik at jeg må ringe dem og høre før jeg kan bestille :thumbdown:

Bestilte Lenovo til fattern i går, og på ordrebekreftelsen så står det "Corsair Value DDR2 SO-DIMM PC5300 1024MB", varenummer 318078.

Lenke til kommentar
Damnit! :) Og det er Celeron utgaven du har også? Hmm. Jeg oppdaterte BIOS'en for å håpe på bedring men neida. Den starter og stopper hele tiden. Selv når den ikke gjør noe som helst. Lure på om C2D versjonen er bedre. Viftestyring som f.eks. NHC fungerer heller ikke.

Celeron utgaven ja, stille som bare det, viften kjører vell 1 gang i minuttet, og da kjører den STILLE så jeg må holde fingeren forran vifteventilen for å kjenne at det blåser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...