kevinedomm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei! Jeg får knapt spilt Warcraft 3 med alt på medium og 20 fps med min Lenovo N200. Jeg har satt 3gb minne i den, er det den innebygde grafikkontrolleren som suger hardt, eller holder ikke prosessoren mål? Kan det være Vista som har skylden også? På forhånd, takk for svar! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er nok det innebygde grafikk kortet som har skylden. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Men skal det ikke være identisk til 7300go da? Er det kortet SÅ SYKT dårlig da? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vet noen bærbare setter ned ytelsen til prosessor og skjermkort når du ikke er tilkoblet strømnettet, kanskje det er tilfelle her også? Uansett, skjermkortet du har er jo ikke akkurat top of the line heller. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Er tilkoblet strømnett Men så ræva dårlig kan det vell ikke være at det ikke takler et 6 år gammelt spill vell? Endret 4. januar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ville det blitt vesentlig bedre ytelse hvis jeg installerte xp da? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 står batteriprofilen på "høy ytelse"? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ville det blitt vesentlig bedre ytelse hvis jeg installerte xp da?Det vil alltid bli vesentlig bedre ytelse med XP. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 men ikke så mye at det ikke skulle gå med warcraft 3 på pcen... må være skjermkortet som er HELT FORFERDERLIG eller noe feil på pcen, eller noe virus elr noe sånt.. prøv og formatere pcen? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 står batteriprofilen på "høy ytelse"? Ja, den står på høy ytelse. Jeg fikk jo maskinen allerede idag, så har neppe dratt inn noe virus, har kun installert oppdateringer fra nettet Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Warcraft 3 trenger jo ikke akkurat überskjermkort. Husker jeg hadde et Radeon 8500 64 MB, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kjørte WC3 på en 800 mhz med 380ish MB minne med 32 Via et eller anna drit gfx uten problem (laptop).... Sjekk i bios at skjermkortet får mest mulig minne evnt prøv en driver oppdatering. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 hvilket skjermkort? Integrert Intel GMA X3100 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Skulle ikke den brikken jeg har yte ganske greit til å være integrert da? Ihvertfall nok til å dra Warcraft 3 vell? Får satse på å legge inn XP til i kveld da.. Kjørte WC3 på en 800 mhz med 380ish MB minne med 32 Via et eller anna drit gfx uten problem (laptop).... Sjekk i bios at skjermkortet får mest mulig minne evnt prøv en driver oppdatering. Driver er oppdatert, skjermkortet får 300 og noe minne. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det skjermkortet skulle jeg tro at klarte Warcraft 3. Men som sagt prøv XP, det er fremdeles et hestehode foran Vista når det gjelder enkelte spill. Endret 5. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vil bare skyte inn at Intel GMA950 On-board grafikk-chipset klarer fint å kjøre WC3 i 1024x768 oppløsning med settings på medium. OS var WinXP, om dette kan være til noen sammenligning. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vil bare skyte inn at Intel GMA950 On-board grafikk-chipset klarer fint å kjøre WC3 i 1024x768 oppløsning med settings på medium. OS var WinXP, om dette kan være til noen sammenligning. Og rundt regnet, yter vel X3100 omtrent akkurat dobbelt så bra som gma950. Men en celeron M530 prosessor var vel aldri ment for å kjøre vista. Hysterisk at Lenovoen jeg sterkt går utifra det er snakk om kommer forhåndsinstallert med dette operativsystemet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Installerte XP og nå tar den lett spillet med alt på max, fuck Vista sier bare jeg. Noen som gidder å linke til en dobbelkjerneprosessor som vil passe denne maskinen? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Installerte XP og nå tar den lett spillet med alt på max, fuck Vista sier bare jeg. Noen som gidder å linke til en dobbelkjerneprosessor som vil passe denne maskinen? Hvor fant du driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå