mandela Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Strømforsyningen skal drive: KINGSTON DDR2 PC5300 2048MB INTEL Celeron 420 1.60GHz FSB800 512KB Asrock S775 I945GC VGA (CONROE1333-D667 R1.0) + PATA 80GB HDD og PATA DVD-brenner Har et ca. 4-5 år gammelt Chieftec m-ATX kabinett med original 200W strømforsyning som ikke vil dra igang dette oppsettet. Problemet beskrives her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888591 Hvor får jeg tak i en kort (mindre dyp) ATX strømforsyning, hva anbefales? Helst ikke over 500kr Endret 5. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) atx kabinetter støtter alle ATX strømforsyninger, endel produsenter lager strømforsyningene lengere enn det ATX standarden tilsier, men det trro jeg ikke er noe problem i det kabinettet. edit: du kan med andre ord bruke så å si alt av strømforsyninger, med mindre det er spesialmodeller til spesialkabinetter. Endret 4. januar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) beklager, skulle nok ha uttrykt meg klarere OG lest din post bedre Endret 5. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 øh, hør på meg (ehm, les det jeg skriver) du kan bruke så å si hva som helst av vanlige ATX strømforsyniner, M-atx er maks dimmensjon på hovedkortet, ikke strømforsyningen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for oppklaring, se beklagelse i forrige post Jeg tror jeg trenger altså en kortere ATX strømforsyning, mottar selvsagt tips med takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Denne ser bra ut, og kan antagelig også brukes i ditt neste system, så sant det ikke blir alt for lenge til og alt for high end. tror det skal være en bra strømforsyning for prisen, og den er standard atx mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå