Centuss Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kikket nettopp litt på Prisguide.no og kom over dette kortet. Var svin dyrt, så begynte å lure litt på hvor godt det drar Crysis osv. Noen som har det/sett tester med det? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er veldig usikker på om det gir så fantastisk ytelse i spill, tror det er beregnet på "seriøse" oppgaver (animering og rendring av film og 3D) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, det ser slik ut. Jeg antar det heter quadro på grunn av fire GPUer? Noen som har noen tester eller slikt ang. dette kortet? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 nei ,, er vel heller serien av skjermkort som heter det ,, men se her review link er ikke akkuratt et spillkort Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Quaduro kortene er vel i Cad(tegne) classen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 3 slike i trevies SLI! mwooooohaha Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 3 slike i trevies SLI! mwooooohaha Blir iværtfall store lån i GEmoney bank. Hehe. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 3 slike i trevies SLI! mwooooohaha Blir iværtfall store lån i GEmoney bank. Hehe. spørs det ja vist ikke du er ``pængkar´´ som jeg bruker å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå