Gå til innhold

Amentio VS Stretto

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny PC, og har funnet ut at de to billigste er Amentio.no og Stretto.no, hvilken burde jeg kjøpe fra?

Amentio er litt billigere, men har hørt litt om sen levering og sånn, og vil helst være sikker på at varene mine kommer innen en ti dagers tid, og ikke 4 uker.

Hvor burde jeg bestille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaringer med Stretto, men med Amentio.

Amentio har etter min erfaring levert raskt, ofte 2-3 dager etter bestilling. Kundeservice er det verre med, å få svar på e-post tar en evighet, dersom du får svar. Returer har jeg ingen erfaring med, men antar at det fort kan ta tid når de ikke svarer på e-post som de bør.

Min erfaring generelt er at dersom det er en liten prisforskjell det er snakk om (100-300 eller noe sånt) lønner det seg å bestille fra de store leverandørene med egne lagre, som Komplett (i særklasse hva gjelder service og returer), PS (topp kundeservice, raske på returer) og Netshop. Mellomlegget får du igjen i form av større trygghet dersom noe skulle være galt.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar

Stretto har billigere frakt og er ofte totalt sett billigst da. Foretrekker Stretto litt fremfor Amentio fordi de har svart på mailene mine, men ellers virker de ganske like mtp. at de sender også fra mange lager akkurat som Amentio.

Lenke til kommentar

Har ikke handlet fra stretto, men jeg er på fjerde dagen med å vente på svar fra amentio ang. en avbestilling (mail og telefon). Jeg bestilte 3 varer, hvorav 1 hadde lagerstatus som 8 januar men ble flyttet til februar etter at bestillingen min ble behandlet (som innebærer at jeg ikke lenger kan avbestille den selv).

Jeg håper bare jeg får kontakt med dem før de sender de andre 2 varene, noe jeg ville foretrukket å kjøpe sammen med den tredje varen med tanke på frakt.

Endret av Null_Obj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...