S!m1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg regner med at man må ha en strømtranformator hvis man kjøper PS3 fra USA. MÅ man ha noen annet enn det ? Skjønner ikke hvordan denne saken her havnet under denne katogorien. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg regner med at man må ha en strømtranformator hvis man kjøper PS3 fra USA. MÅ man ha noen annet enn det ? Skjønner ikke hvordan denne saken her havnet under denne katogorien. tror jeg og ville sjekket om EUROPEISKE spill kan brukes på denne. Er rimelig sikker på at det IKKE går.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg regner med at man må ha en strømtranformator hvis man kjøper PS3 fra USA. MÅ man ha noen annet enn det ? Skjønner ikke hvordan denne saken her havnet under denne katogorien. tror jeg og ville sjekket om EUROPEISKE spill kan brukes på denne. Er rimelig sikker på at det IKKE går.. Var det ikke det som nettopp SKULLE GÅ da? :S Lenke til kommentar
killkid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei hei Før var spill delt opp i soner men nå som Blu-ray har kommet er det slutt på det, så det er bare å tute og kjøre med ps3, finnes jo fra us -> euro omformer, men jeg lurer på om det er mikkemus inngang på ps3 så da kan du bruke en slik en: http://www.altitec.no/images/iec320.jpg Ta vekk den øverste inngangen så har du noe lignendenes.. Glemte å si at 80GB Ps3 koster 3000 kr i USA, det er med bakoverkompabilitet og alle de greiene der.. Endret 5. januar 2008 av killkid Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jo men PS2 spill er delt inn i soner slik at du ikke får spilt av europeiske spill. Men alle PS3 spill og de fleste blue ray filmer skal gå bra. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jo men PS2 spill er delt inn i soner slik at du ikke får spilt av europeiske spill. Men alle PS3 spill og de fleste blue ray filmer skal gå bra. Da hiver du ps2 på hytta og gamer ps3 hjemme Eller gir ps2 med spill til red barna... Gav ps1 min til polen ^^ Endret 5. januar 2008 av killkid Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror PS3 støtter både 110V og 220V, dvs at du ikke trenger noen transformator e.l. Slik var det ihvertfall før. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg regner med at man må ha en strømtranformator hvis man kjøper PS3 fra USA. MÅ man ha noen annet enn det ? Skjønner ikke hvordan denne saken her havnet under denne katogorien. tror jeg og ville sjekket om EUROPEISKE spill kan brukes på denne. Er rimelig sikker på at det IKKE går.. Playstation 3 er jo sone fri. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hei hei Før var spill delt opp i soner men nå som Blu-ray har kommet er det slutt på det, så det er bare å tute og kjøre med ps3, finnes jo fra us -> euro omformer, men jeg lurer på om det er mikkemus inngang på ps3 så da kan du bruke en slik en: http://www.altitec.no/images/iec320.jpg Ta vekk den øverste inngangen så har du noe lignendenes.. Glemte å si at 80GB Ps3 koster 3000 kr i USA, det er med bakoverkompabilitet og alle de greiene der.. Er det det eneste jeg trenger å bruke hvis jeg skal kjøpe PS3 i USA? Lenke til kommentar
killkid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei hei Før var spill delt opp i soner men nå som Blu-ray har kommet er det slutt på det, så det er bare å tute og kjøre med ps3, finnes jo fra us -> euro omformer, men jeg lurer på om det er mikkemus inngang på ps3 så da kan du bruke en slik en: http://www.altitec.no/images/iec320.jpg Ta vekk den øverste inngangen så har du noe lignendenes.. Glemte å si at 80GB Ps3 koster 3000 kr i USA, det er med bakoverkompabilitet og alle de greiene der.. Er det det eneste jeg trenger å bruke hvis jeg skal kjøpe PS3 i USA? Nå skal jeg ikke si at jeg er helt sikker på det, men sjekk med venner/butikken om du kan se hvordan strøm uttaket er, når jeg tenker meg om så har jeg en dummy ps3 kasse, der er det kjært ut til EuroKabel... Går nok på det da? Skal google litt for deg jeg =) http://www.letsgomobile.org/images/reviews...tion-ps3-1C.jpg Eurokabel Ser at det står AC på utgangen der... Hvis jeg husker mine elektro skills rektig så funker den fint i Norge også For: USA har rare stikkontakter men tingen er, de bruker DC(Direct Current) Likt som batteri.. Der det er 115 V i ver plugg ganger du det med 2 (to plugger/innganger) vil du få 230V som er våres normale standard. Kan noen verifisere dette? Men jeg er ganske sikker på at dette stemmer så da slipper du omformer også... Endret 5. januar 2008 av killkid Lenke til kommentar
killkid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heh ble litt rotete dette her sry.. men USA har 115 V tilsammen i hver plugg så da vil den ikke fungere, pluss de bruker ett annet tv system NTCS elle noe sånt..(Husker ikke helt) og da vil ikke PS3 din fungere på tv'n uansett om strømmen fungerer. Sry mac skulle kommet med dette tidligere, men det var en faktor jeg glemte.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Til neste gang: Søk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=735635 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Heh ble litt rotete dette her sry.. men USA har 115 V tilsammen i hver plugg så da vil den ikke fungere, pluss de bruker ett annet tv system NTCS elle noe sånt..(Husker ikke helt) og da vil ikke PS3 din fungere på tv'n uansett om strømmen fungerer. Sry mac skulle kommet med dette tidligere, men det var en faktor jeg glemte.. Men det er jo mange som har kjøpt ps3 fra USA. Tror det funker fint jeg. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Heh ble litt rotete dette her sry.. men USA har 115 V tilsammen i hver plugg så da vil den ikke fungere, pluss de bruker ett annet tv system NTCS elle noe sånt..(Husker ikke helt) og da vil ikke PS3 din fungere på tv'n uansett om strømmen fungerer. Sry mac skulle kommet med dette tidligere, men det var en faktor jeg glemte.. Men det er jo mange som har kjøpt ps3 fra USA. Tror det funker fint jeg. Ja, mye mulig det (innerst inne tror jeg og det ) Med tanke på HDMI standard som er likt i norge som usa.. og at ps3 støtter begge strøm typene.. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg regner med at man må ha en strømtranformator hvis man kjøper PS3 fra USA. MÅ man ha noen annet enn det ? Skjønner ikke hvordan denne saken her havnet under denne katogorien. tror jeg og ville sjekket om EUROPEISKE spill kan brukes på denne. Er rimelig sikker på at det IKKE går.. Playstation 3 er jo sonefri. Det betyr at spillet kan kommet fra et sted der sola ikke skinner og allikevel funke på en vanlig Ps3 fra Europa. Lenke til kommentar
butare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heh ble litt rotete dette her sry.. men USA har 115 V tilsammen i hver plugg så da vil den ikke fungere, pluss de bruker ett annet tv system NTCS elle noe sånt..(Husker ikke helt) og da vil ikke PS3 din fungere på tv'n uansett om strømmen fungerer. Sry mac skulle kommet med dette tidligere, men det var en faktor jeg glemte.. Her var det mye tull på en gang. PS3 kjøpt i USA fungerer både på 110 og 220. Spill fungerer utmerket begge soner. Maskinen er sonefri og tar både europa og usa ps2 og ps3 spill. Det den IKKE tar en europeisk sone dvd filmer! Jeg har usa ps3 med en 120 gigg disk i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå