5110 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjøpte meg ny tv for et par dager siden (42" plasma fra Samsung). TV'en fungerer forsåvidt bra den, bortsett fra at jeg sliter med å slå den av (av alle ting...). Når jeg skrur den av, står den fortsatt og surrer og går, og selv etter å ha stått "av" i flere timer er den fortsatt varm over luftingen. TV-skjermen blir heller aldri riktig svart (det blir den først når jeg kutter strømmen). I tillegg har det skjedd en del ganger at den plutselig slår seg på igjen. Da jeg sto opp i morres var tv'en på. Når TV'en velger å slå seg på virker helt tilfeldig (kan vel ikke være noen timerfunksjon). Så før jeg evt kontakter forhandler og klager, kan noen bekrefte/avkrefte for meg at TV'en oppfører seg irrasjonelt? Jeg tenkte kanskje at dette kanskje kunne være et vanlig innkjøringsproblem eller noe for en ny plasmaskjerm. Min forrige TV var en bedriten LCD, så dette er min første erfaring med plasma. Tenkte det var bedre å drite seg ut her på forumet enn hos forhandler:) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 setter du den på stand-by?? eller trykker på av knappen på tven? Lenke til kommentar
5110 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 setter du den på stand-by?? eller trykker på av knappen på tven? Har prøvd det meste. Jeg må nok innse at jeg må ta den tunge veien til forhandleren igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå