steinar wall Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei! Jeg holder på å rydde litt opp i PC-en. Noen som vet om det er smart å slette tidligere updateringer av J2SE Runtime Environment 5.0? Jeg ser at jeg har både updatering 4, 6, 9 og 11 liggende på fjern/installer programmer. Også har jeg en som heter Java SE Runtime Environment 6 Update 1. Noen som er klokere enn meg? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke noe problem. Kjør på. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen som er klokere enn meg? Melder meg som frivillig Ja, du kan slette alle unntatt den siste, ta diskopprydding og defragmentering til slutt. ps. 6, versjon 3 er den siste .. Endret 4. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takk skal dere ha! Da regner jeg med at det same gjelder for ulike gamle oppdateringer av Adobe Acrobat Reader også? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jada. Men altså, skulle du fjerne for mye er det bare å laste ned siste versjon og installere på nytt. Alt du mister er tid. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jada. Men altså, skulle du fjerne for mye er det bare å laste ned siste versjon og installere på nytt. Alt du mister er tid. Glimrende! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjør Secunia (se sig.), så finner du sikkert gamle utgaver av Flash du også kan slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå