abcdabcd Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, Olav her. Bare lurer på det som sto i emnetittelen? Hvis ikke, hvordan går jeg fram for å oppgradere til Gold? Å, forresten, noen som vet om en billig XBox 360? Har tenkt meg standard XBox 360, er vel Premium det? Sparer opp =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, du kan ikke spille online multiplayer med en silver-konto. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Med sølv kan du ikke spille online, men du kan laste ned demoer og trailere osv. Du kan kjøpe "skrapelodd" med aktiveringsnøkkel i butikken, eller kjøpe med VISA (og MasterCard?) via Xbox Live. edit: Det er vel Elprice.no som er billigst på premium nå? Tror det var 2299 der. Endret 4. januar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, Olav her. Bare lurer på det som sto i emnetittelen? Hvis ikke, hvordan går jeg fram for å oppgradere til Gold? Å, forresten, noen som vet om en billig XBox 360? Har tenkt meg standard XBox 360, er vel Premium det? Sparer opp =) Man kan vel kjøre coop systemlink over live med sølv konto, hvertfall på halo3? Lenke til kommentar
xelA Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Man kan ikke kjøre system link over live i det hele tatt :S System link er mellom to eller flere Xbox'er Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Med sølv kan du ikke spille online, men du kan laste ned demoer og trailere osv. Du kan kjøpe "skrapelodd" med aktiveringsnøkkel i butikken, eller kjøpe med VISA (og MasterCard?) via Xbox Live. edit: Det er vel Elprice.no som er billigst på premium nå? Tror det var 2299 der. På elprice var det jo ikke noe spill i det hele tatt, bare PS3..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå