bwa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kjøpte meg et hovedkort og bestillte 1 RAM brikke med. Den er av typen 1 GB PC2 5300 Parity REG CL5 240 Pin DIMM. Med denne brikken alene vil ikke PC-en starte opp. Er det fordi jeg har satt inn en paritets minne? Og således må kjøpe meg en til ? Endret 4. januar 2008 av bwa Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sikker på at du skal ha ecc/reg minne på det oppsettet? Lenke til kommentar
bwa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Sikker på at du skal ha ecc/reg minne på det oppsettet? Nei, jeg bare stolte på kompletts minneanbefaling når jeg bestillte hovedkortet.... Har jeg blitt lurt ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) De aller fleste forbruker hovedkort skal IKKE ha ECC/REG minne... hvilket hovedkort kjøpte du? Endret 6. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
bwa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 De aller fleste forbruker hovedkort skal IKKE ha ECC/REG minne... hvilket hovedkort kjøpte du? Huff, det ble feil. jeg kjøpte det hos amentio. GIGABYTE GA-MA69GM-S2H Er nok jeg som bare har sett på at jeg trengte 1 GB og PC2-5300, og så gikk vel resten litt for fort, så her er nok min egen feil. En vanlig begynner-feil.... Dette er brikken: KINGSTON Valueram 1GB DDR2-667 PC2-5300 REG ECC Parity (KVR667D2D8P5/ 1G) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det kortet skal ikke ha nei det er slike situasjoner angreretten er laget for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå