unwill Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei Kjøpte en DLink Dir-655 når jeg leste top kritikk på den fra mange nettsteder, men den er litt skuffende. Det største problemet er at etter en ukes bruk begynner jeg å miste nett hele tida. Det kan være flere ganger i minuttet i perioder, og ingen problemer i flere timer. Og da er det ikke bare det trådløse nettverket som faller av, men også de som er koblet til via Lan. Har internett fra Get, men tror ikke det er problemet med den, fordi det står på PCen at nettverketskabelen er koblet fra (eller noe sånt). Så da går jo ikke det interne nettverket heller. Mistenkte kabelen, men da skal ikke alle både trådløs og trådet nettverk falle av. For meg ser det ut som routeren bare slår seg av i et halvt sekund og skrur seg på igjen. Så til vanlig surfing merket jeg det knapt, men til ting som trenger en konstant linje er det plagsomt at jeg kan bli disconnected hele tida. Har den nyeste firmware. Noen som vet om det er noe galt med routeren eller hva jeg kan gjøre for å rette det opp? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Merkelig, prøvd med en annen router? Restarta routeren? Prøvd en annen firmware enn den nyeste? KOnfigureringer? Lenke til kommentar
tyrap Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=873205 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå