Gå til innhold

Valg av nettside hvor jeg kan bestille epiphone 58 explorer [LØST \ KJØPT]

Anbefalte innlegg

Morn, blei kanskje litt rar emnetittel men jeg lager rett og slett en tråd om dette. Skulle egentlig kjøpe en epiphone 58 explorer ebony fra musikkland på lillestrøm, men de hadde ikke gitaren på lager, de ringte produsenten, men de hadde den heller ikke på lager. Så tenkte jeg skulle bestille en fra nettet, tenkte å bestille fra gitarhuset.no, men fant ut at de enten skulle ha forhåndsbetalt eller visa, noe som jeg ikke har noe mulighet til. Så spørremsålet mitt er om det er noen andre gode butikker hvor den blir solgt, har sjekka musikkland.no, gitarbutikken.com, gitarhuset, sound1.com og kickmusic, (Er litt usikker på den på kickmusic, siden det ikke er noe bilde der) Kom med forslag til andre nettbutikker, eller butikker i oslo eller østfold omerådet, som har den gitaren til 5300,- eller mindre..

Takker for alle seriøse svar..

Planer om å bestille i løp av kvelden..

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har ikke bestilt spesielt mye musikkutstyr, men har blitt noe. jeg vet at min bror bestiller masse fra utlandet. Da går d helst i sider som WWW.guitartrader.com, WWW.music123.com og WWW.Playback.fr

Vel disse er verdt ett forsøk. Ofte MASSE å spare på å bestille fra utlandet. Spesielt USA.

Lykke til og håper at du setter pris på lenkene :)

Lenke til kommentar
Er egentlig skeptisk fra å bestille fra utlandet, men når jeg fikk regna på det, så har lommeboka veldig lyst å bestille fra usa.. Bror din bestilt fra noen av de sidene? Visa eller oppkrav?

VISA funker som bare det hver gang!

bra for lommeboka og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...