Cadesius Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei! Er det noen her som vet om hvilke fjernkontroller som funker til dette 5.1-anlegget(Samsung HT-XQ100)? Jeg har mistet fjernkontrollen. 1. Hvilken universalkontroll kan jeg bruke, som er det er en rimelig pris på (under 500,-)? 2. Evt. hvor er det enkelt å få tak i orginal kontroll? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Orginal kontroll kan de skaffe både hos Elkjøp og Expert. Begge fører Samsung, men jeg tror Expert er litt mer ivrige på å selge Samsung, så du kan prøve der først. Jeg tror ikke det har noe for seg å kjøpe en universalkontroll; for du har ikke den orginale. Universalkontrollene stilles inn etter den orginale kontrollen, og selges for å samle flere kontrollers funksjoner inn i en; slik at du ikke trenger fire-fem kontroller liggende på bordet Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Orginal kontroll kan de skaffe både hos Elkjøp og Expert.Begge fører Samsung, men jeg tror Expert er litt mer ivrige på å selge Samsung, så du kan prøve der først. Jeg tror ikke det har noe for seg å kjøpe en universalkontroll; for du har ikke den orginale. Universalkontrollene stilles inn etter den orginale kontrollen, og selges for å samle flere kontrollers funksjoner inn i en; slik at du ikke trenger fire-fem kontroller liggende på bordet Jeg jobber på Expert, personalprisen vi får på denne kontrollen er 700 NOK... Hehe.. Litt i meste laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå