Gå til innhold

Fjernkontroll/uni-fj.kontroll til Samsung HT-XQ100

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet om hvilke fjernkontroller som funker til dette 5.1-anlegget(Samsung HT-XQ100)? Jeg har mistet fjernkontrollen.

1. Hvilken universalkontroll kan jeg bruke, som er det er en rimelig pris på (under 500,-)?

2. Evt. hvor er det enkelt å få tak i orginal kontroll?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orginal kontroll kan de skaffe både hos Elkjøp og Expert.

Begge fører Samsung, men jeg tror Expert er litt mer ivrige på å selge Samsung, så du kan prøve der først.

Jeg tror ikke det har noe for seg å kjøpe en universalkontroll; for du har ikke den orginale.

Universalkontrollene stilles inn etter den orginale kontrollen, og selges for å samle flere kontrollers funksjoner inn i en; slik at du ikke trenger fire-fem kontroller liggende på bordet :)

Lenke til kommentar
Orginal kontroll kan de skaffe både hos Elkjøp og Expert.

Begge fører Samsung, men jeg tror Expert er litt mer ivrige på å selge Samsung, så du kan prøve der først.

Jeg tror ikke det har noe for seg å kjøpe en universalkontroll; for du har ikke den orginale.

Universalkontrollene stilles inn etter den orginale kontrollen, og selges for å samle flere kontrollers funksjoner inn i en; slik at du ikke trenger fire-fem kontroller liggende på bordet :)

Jeg jobber på Expert, personalprisen vi får på denne kontrollen er 700 NOK... Hehe.. Litt i meste laget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...