DiscoDown Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ikke glem at tg03 billetene kommer ut for salg kl.17:30 i kveld da www.gathering.org eller #TG@efnet Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ikke 17:30, 19:00 :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 mm!! jeg fikk melding i natt! fra tg! husk bilettene!! ooo!! så greit! men det er klokka sju ja! *glede seg* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 På grunn av tekniske problemer med serveren så er salget utsatt til TORSDAG 13.02.03 kl 19.00. Det er altså ikke noe poeng å logge inn på partyticket.net i dag. Ta dere en tur ut på byen, ingen billett i dag Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Var det ikke no snakk om at HW folket skulle sitte sammen? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 WTF? herr.leipsland kødder du?!! :o faen.. typisk! *kikke på gathering sida* *phew* Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Leipsland: Hvor får du det fra? Det står verken på gathering.org eller partyticket. PS: Skjekk PM. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 WTF? herr.leipsland kødder du?!! :o Nei, jeg synes alle burde gå ut på byen og ikke sitte forann PCen i kveld LasseAndreK: svart på PM. Angående HW.no rekke så tar vi det etter at folk har bestilt billett Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nei, jeg synes alle burde gå ut på byen og ikke sitte forann PCen i kveld Du får ikke lurt oss vekk fra nettet i kveld nei! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 WTF? herr.leipsland kødder du?!! :o Nei, jeg synes alle burde gå ut på byen og ikke sitte forann PCen i kveld LasseAndreK: svart på PM. Angående HW.no rekke så tar vi det etter at folk har bestilt billett du er en ond ond mann!! fysj!! hevet pulsen min med 42967 bare for festlighetens skyld! :o oh my!! jeg har reservert tlflinja fra klokken sju og utover.. hvis noen ringer min mor kvart på sju og hu begynner å prate, napper jeg ut kontakten og stikker av med tlfen! (den er egentlig min) .. og ja.. jeg har modem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 F*en! TG skulle vært i bergen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bergen er et av de mest utilgjengelige stedene her i landet. Grøsser bare ved å tenke på den reiseruta jeg hadde fått fra Kr.sand da. Veiene vestover er elendige for å si det mildt. Vikingskipet er perfekt plassert og veiene til Hamar er gode Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Lol men ikke for oss Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hm.. det kan da ikke være såå vanskelig å komme seg til tg fra bergen? jeg vet om fler som skal.. selv skal jeg kjøre minst 6 timer i bil hver vei.. mindre enn fra bergen.. men uansett.. har ikke lappen da.. men den kommer :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Blir det fort utsolgt der eller? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 pleier å gå på noen timer.. synes jeg huske.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 i fjor ver det vel utsolgt etter 1 time ..... eller var det 2? uansett .. virker ikke som jeg skal i år ...TG har blit .... LAME! .. drar heler til neste år.. selvsagt tar jeg med meg en jern stang for å slå CS folk med ... *SKRIKER HØYT pga hvor mye jeg hater CS* Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 *SKRIKER HØYT pga hvor mye jeg hater CS* Jeg kan være med som caddie, da får du et utvalg av forskjellige jernstenger alt etter behov. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kebab Gud, skal vi ta en 1on1 på fy_iceworld? Forresten TG skulle vært i skien Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Forresten TG skulle vært i skien er det noen som har kakka deg i huet med noe hardt i dag eller? halve opplevelsen er jo å se vikingeskipet komme mot deg ... *sikle* fikk tak i billetter etter bare 1.5 time gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå