marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Heisann. Har sett at flere sier ridge racer 7 skal ligge på ps store. Jeg har ps3 store, men finner ikke denne demoen. Synes egentlig det ligger få demoer der. er det noe spess man må gjøre for å få fram alt?? eller skal det komme automatisk når man går inn på den store tingen? Marius Endret 4. januar 2008 av marjusen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er spørs hvilket område din PS3 konto er registrert. Jeg har en europeisk, amerikansk og japansk konto. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 jeg har eu konto Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis du ikke finner den der må du nok fikse deg en US konto. Hvis du skal gjøre dette må du ha en amerikansk adresse og postal code Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Møkka spill uansett Ikke spam. Han spurte hvor han kunne finne demoen og ikke hvordan spillet var. Spillet kan bli funnet på US store. En guide for å lage US konto er ute på forumet men finner ikke tråden akkurat nå. Oppgi USA info og det vil nok funke;) Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 hepp jupps, da fant jeg det:D var egentlig ganske mye mer på den us store tingen enn eu store:D var veldig lett å lage us konto også...takker for hjelp Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ha en amerikans, europeisk og japansk så er du sikkra Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har Ridge Racer demo og kun EU konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå