FuzzFuet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Mistet min N80 nyttårsaften og liten sjangs for at jeg finner den igjen Har et Netcom ActiveTalk abonement på den som det er igjen ca 5mnd bindingstid på. Kan jeg anulere det eller foreksempel velge og binde meg i nye 12mnd og få tilbud på ny mobil eller noe i den duren? Eller er det bare og betale på dette til det går ut og kjøpe en ny mobil nå med nytt abonement? Edit: Denne passer kanskje bedre under "Operatører og tjenester"? Endret 4. januar 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan bryte bindingstiden og betale bruddgebyr for de gjestående 5 mnd'ene, da kan du kjøpe ny mobil med subsidiering. Hvis ikke må du betale abonnementet som vanlig i 5 mnd og kjøpe mobil til full pris. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Du kan bryte bindingstiden og betale bruddgebyr for de gjestående 5 mnd'ene, da kan du kjøpe ny mobil med subsidiering. Hvis ikke må du betale abonnementet som vanlig i 5 mnd og kjøpe mobil til full pris. Ok, tenkte det var noe slikt. Men jeg skulle hatt ny mobil helst på mandag og tenker og kjøpe en N82, kan jeg gjøre dette med bruddgebyr osv. og skifte til nytt abonement i butikken jeg kommer til å kjøpe den nye mobilen i? Telebutikken, spaceworld, expert eller noe? Men nå er det slik at jeg blir ikke 18 før om 2 mnd og, abonementet på den mobilen jeg mistet står i mor sitt navn. Så kan jeg gjør dette uten at hun er med? Eller må jeg ha en med som er over 18 eller noe? Moren min kan ikke være med siden jeg bor på hybel og hun ca 2t unna og hun skal sikkert arbeide. Endret 5. januar 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hørte at man må være 18 for å tenge nytt abonement, men må man være det for og å bytte? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hmm.. dobbelpost Slett denne! Endret 5. januar 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så lenge juridisk eier er moren din, så må hun være med deg. Endringer av abbonement kan ikke gjøres av personer under 18 år. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hmm.. jaja, da får hun ta seg en tur da, så får hybelen en vask i samme slengen kanskje Gleder med til jeg har en N82 i hånden, men savner den gamle N80en Å alt som var på minnekortet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå