Wickedlike Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det har seg slik at jeg skal spille COD 4 online, men når jeg ser etter games, TDM og DM, så finner jeg ikke noe, den bare står og scnner, prøvde å kople meg forbi routeren med hadde ikke noe resultater, så da er det ikke det at jeg må åpne porter (?) Noen som vet hva som er galt ? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde samme poroblem. Alle sa jeg måtte åpne disse " berømte " portene.. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 siden jeg kopla meg forbi routeren og det fortsatt ikke funka, kan det jo ikke være portene ? Du "hadde" ? Har du fiksa det ? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Nei, har problemer med og finne mitt passord til menyen for routeren:/ Har funnet ut at de som ordner vår internett er samarbeidspartnere med der pappa jobber..De er ikke noe internettfirma, noe som gjør det enda mer vansklig. Endret 4. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå