Gå til innhold

Silent Knight II + Asus Maximus Formula = Sant?

Centuss

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte nettopp en Zalman 9500 som viste seg å ikke passe på hovedkortet mitt da den passive kjølingen rundt selve CPU socketen er i veien. Derfor gikk kjølern til broren min.

Derfor vil jeg denne gangen være sikker på at kjøleren får plass. Noen som kan forsikre meg at denne er passe?

Takker for svar og tips!

Edit: Kom gjerne med innspill på kjølere som er ca like bra, og passer på dette kortet!

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om silent knight passer, men jeg syns det var rart ikke Zalman kjøleren passet, for jeg monterte akkuratt en 9700 Led på samme hovedkort

Når denne passer burde en silent knight også passe de er ganske like..

Legger ved et bilde her..

post-81249-1199551435_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Etter nøye studering av begge modeller (:p) har jeg funnet ut at 9700 bruker skruer isteden for klips til å feste kjøleren til rammen. Dette er tydeligvis det som er avgjørende.

Hvordan ser Silent Knight sin festeanordning ang. ramme rundt CPU ut? Link?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg sitter med samme spørsmål, ser at kjøleren er delvis borti de andre kjølerne på hovedkortet, det er ikke akkurat positivt.

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde veldig lyst på en Silent Knight, men fikk bekreftet at Noctua p12u eller noe passet, så venter på at den skal komme nå.

Edit: For å svare på innlegget ditt Thomas; helt enig med deg. Den passive kjøling er vell nærme skruhullene.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...