Goliath Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Situasjonen er slik at jeg har en stuePC som ikke er lett å slå av/på og jeg ønsker ikke at den skal være konstant på. Den bruker et BT trådløst tastatur og har Wifi. Den er ikke koblet opp til noe ethernet og BIOS har ingen funskjon som gjør det mulig å starte med et tastetrykk. Har noen forslag på hvordan jeg enkelt kan slå av/på denne maskinen? Dersom noen finner en mer egnet kategori for denne tråden, post forslag. Jeg vet faktisk ikke helt hvor denne passer inn men prøver her da OS er Windows XP og Windows kanskje muligheten for å løse dette. Endret 4. januar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Funker det ikke å sette maskinen i hvilemodus? Da går det ann å starte den opp ved å kun trykke på en tast. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Tastaturet slås av i hvilemodus og kan ikke vekke maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå