Dinsdale Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dette kan bli bra. Kommer en demo plutselig på PSN og Xbox Live. Jeg mistenker at det enten er konge eller ræv. Kilde Mer om spillet Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den har allerede kommet:) I hvertfall hos meg på EU store. Og for og være ærlig syntes jeg det var " ræv "... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ligger ute på PSN, ja. Iallfall på EU-storen. Dog, jeg har ikke sett den på Marketplace. Edit: Og ja, MST har helt rett. Demoen var ræv. Endret 4. januar 2008 av JulianR Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 helt forferdelig...satt og forbante meg dei 3 minuttane eg gadd å spille det kvifor det blir laga sånne spill...så mykje bortkasta talent.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) helt forferdelig...satt og forbante meg dei 3 minuttane eg gadd å spille det kvifor det blir laga sånne spill...så mykje bortkasta talent.. For ikke å snakke om tid og penger. Dinsdale: Om du føler for å bli forbanna, spill demoen, men jeg anbefaler deg å kose deg med COD4, Mass Effect etc istedet. Alt annet enn The Club duger egentlig. Endret 4. januar 2008 av JulianR Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Som jeg fryktet. Men jeg må teste. Hva var ræv? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 styringa..grafikken..AI.. det meste var ganske labert.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Spillet minner meg om et ps2 spill og ikke ps3 spill! Spillet har dårlig styring,dårlig grafikk og etter hva jeg har sett, dårlig handling! Tror ikke den har noe online funksjoner så spillet er rett og slett ræv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Synes spillet var ganske koslig. Har hatt demoen en stund nå og spilt det et par ganger. Hvis det eneste spillet byr på er det du får prøve i demoen så blir det ikke kjøp, men hvis spillet har en god story og bra online så blir jeg nok å kjøpe det. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg synes demoen var lovende. En artig ny vri på FPS sjangeren IMHO. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men hvis spillet kun skal bestå av minigames så blir det ikke underholdende lenge. Så i demoen at man kan velge gunplay, bare at den var locked i demoen. Lurer hva som befinner seg bak den. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gunplay.. Hmm, kanskje noe online gjengoppgjør eller single gjenoppgjør? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=9677 Gunplay Mode lets you play The Club how you want to play it, without any rigid structure. This is the perfect "back from the pub" gameplay mode. Gunplay lets you play individual levels, or build a "playlist" of your favourites. Endret 4. januar 2008 av Luchy Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ser ikke noe særlig ut:/.. Kommer IKKE til og kjøpe the club.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kan godt være et fint spill å ha, men har ikke planer om å kjøpe det for 600,- Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Greit spill å ha på en lørdagskveld hvor du ikke har mye og gjøre kanskje.. Men ville heller gått for noe annet;) Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bare et tips til trådstarter. Kanskje du burde lukke tråden siden The Club demoen allerede er kommet ut på EU og US store? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ikkje på Xbox live. ha aldri hørt om spillet før nå, men laster sikkert ned demoen når den kommer til xbox og tester Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, det var virkelig en dårlig demo dette Lenke til kommentar
virulence Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Regelrett søppel. Vi testa det splitscreen 4 stykker i kveld, selv ikke det var i stand til å dra det opp av myra. Føyh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå