Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har hørt rykter om dette. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Barack Obama er kristen han Religion: Christian Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Barack Obama er kristen hanReligion: Christian Vil dere si man som religiøs i utgangspunktet er uskikket til å være president? Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, ikke en som er moderat religiøs som Obama som jeg tror klarer å skille politikk og religion. En fundamentalist som Huckabee derimot.. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, ikke en som er moderat religiøs som Obama som jeg tror klarer å skille politikk og religion. En fundamentalist som Huckabee derimot.. Republikanerne er mer religiøse enn Demokratene, eller? Demokratene går kanskje ikke rundt og tror de er paven. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 finnes masse konservative demokrater også, men republikanerne er mer kjent for å ha di seriøst wacko folka. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bare se på de forskjellige kandidatenes syn på abort. Tror alle av rebublikanerne er i mot abort. Mens (alle?) demokratene er for Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Huckabee pastor i baptisk kirke, jeg syntes ikke han er egnet som president. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Huckabee pastor i baptisk kirke, jeg syntes ikke han er egnet som president. Nei huff, vi trenger generelt ikke noen republikaner som president... Endret 4. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 tror Obama ville gjøre en god persident. av det lille jeg har fulgt med på valget(syns det er for tidlig å drive å følge med på 10 kandidater) så virker han mest frisk i hode Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er/var faren til obama muslim? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er/var faren til obama muslim? Ja Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er/var faren til obama muslim? Nei Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er/var faren til obama muslim? Nei Det står da ganske tydelig at faren til Obama var muslim på linken din da Obama selv er kristen. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 er/var faren til obama muslim? Nei mellomnavnet hans er til og med hussein men ser ut som at alle foreldra er/var ateister, selv om både far og muligens stefar var oppvokst muslimer. Han er sjøl kristen. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Om han hadde vært det, hadde det bare vært kult. Buddismen må være en av de beste religionene. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Barack Obama er kristen hanReligion: Christian Vil dere si man som religiøs i utgangspunktet er uskikket til å være president? Jeg vil heller si at en kandidat som ikke hadde en kristen tro, inkludert ateisme, ikke har muligheter til til å bli valgt som president i USA. dessverre. Men jeg vil ikke si at en religiøs person i utgangspunktet er uskikket til å bli president. En religiøs fanatiker derimot er uskikket. Jeg regner den sittende presidenten i denne kategorien. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hørte av en venn at Huckabee er imot homofile. Vell, vell... han er vaffal flink til å spille bass. Han som president kunne kanskje snu det ofte diskriminerende synet mange gitarister har mot bassister : ( Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, jeg er for Huckabee, da en bassist som president vil bidra ufattelig mye for å forbedre vårt status i samfunnet. Jeg føler det rett og slett på kroppen. Orker ikke å si til noen at jeg er bassist lenger, for da begynner de å oppføre seg rart mot meg. Ikke bare gitarister, men i stor grad også vokalister, for ikke å snakke om folk ellers. Hvis ikke Huckabee blir valgt til president er jeg redd vi vil oppleve et globalt Holocaust. Men tilbake til topic; Tror ikke det er mulig for andre enn kristne å bli valgt til president. Regner heller ikke med at en buddhistisk president ville være særlig annerledes fra en kristen president, for det er jo menneskene rundt han som i stor grad former presidenten. Presidentkandidaten er bare et produkt som skal bli markedsført og forføre deg til å kjøpe han (her ved å stemme da :!: ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå