Kimmis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Jeg får ikke til å laste ned Java på maskinen. Må ha det grunnet nettbank ol., men nå jeg da klikker på nedlasting står det at jeg allerede har det. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gå inn i konsoll/CMD og skriv "java", så finn du det raskt ut om du har det. Skal vertfall kunne finne det ut... Har du prøvt å søke etter det på datamaskina di og prøvt å avinstallere? Bruker du Linux? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) http://java.com/en/download/windows_manual.jsp Velg offline, og installer etterpå. Se om det hjelper. Gjelder for Windows XP/Vista/2000/2003 Du kan verifisere at java er riktig installert her: http://java.com/en/download/installed.jsp Endret 4. januar 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hadde samme problemet på YouTube - nettsida trodde ikke jeg hadde Java enda jeg hadde det. Årsaken var at brannmuren ikke var riktig konfigurert, og var satt til at YouTube var et usikkert nettsted. Dette gjaldt Norton Internett Security-brannmuren. Prøv å slå av brannmuren hvis du har en, og sjekk da. Husk for øvrig å skru den på igjen etterpå (for så å konfigurere den om det var den som var problemet). edit: Velkommen til forumet! Endret 4. januar 2008 av BorN Lenke til kommentar
Kimmis Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Tar opp denne tråden litt igjen... Nå har jeg prøvd å avinstallere og installere på nytt. Men hver gang jeg prøver dette får jeg opp at det allerede er installert og spørsmål om jeg vil overskrive dette. Samme hva jeg gjør så vil så står det "Fail" som resultat. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du undersøkt om du som BorN hinter til kan ha en brannmur eller et antivirusprogram som skaper problemer. Du kan f.eks prøve å deaktivere disse under installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå