PHdZ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Her er ein ca. 2 min lang trailer av Sesong 7 av 24. Tony Almeida kjem faktisk tilbake, berre no er han terrorist . Ser ut som ein veldig spanande sesong . Endret 4. januar 2008 av PHdZ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) jaha old news, og du spoiler noe så sykt nå! sier en stor spoiler rett ut slik! kan jo hende noen som ikke vil vite det før de ser det selv på tven! putt i spoiler tag please. Endret 4. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg til 24 starter på igjen, spennende å se hvor handlingen tar turen.. Flaks at det i hele tatt kommer en ny sesong med tanke på alt det styret som har vært rundt Kiefer i det siste. Traileren stiller mange spørsmål, som feks. om hva i huleste Tony Almeida driver med. Blir vel action. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Herlich, blir bra med ny sesong nå! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Gammelt nytt. Vent dere en tvist rundt Tony Almeida. Jeg nekter å tro at de bringer han tilbake, kun for å drepe han igjen. Vedder på at fyren jobber undercover eller noe. Endret 6. januar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Her er ein ca. 2 min lang trailer av Sesong 7 av 24. Tony Almeida kjem faktisk tilbake, berre no er han terrorist . Ser ut som ein veldig spanande sesong . Når begynner det igjen? Står ingenting om det på tv.com og har ikke hørt at det skal begynne igjen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Slutter aldri denne serien? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Huff, denne serien begynner å bli veldig utvaska nå. Savner gode gamle sesong 1 og 2. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 shit, har ikke sett den før nå. Ser bra ut i mine øyne gleder meg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) jeg gleder meg værtfall STORT. men sesong 6 var litt svak, så håper denne blir bedre. Endret 15. januar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Slutter aldri denne serien? Blir vel både sesong 7 og 8, muligens 9 og kanskje en 24 film etter det igjen. Men det viktigste er vel å få denne sesongen i gang først. men sesong 6 var litt svak, så håper denne blir bedre. Enig. Sesong 6 var kun oppkast av historier og plot som var brukt tidligere. Jeg håper og tror at sesong 7 kan bli langt bedre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Syns 24 har begynt å bli oppbrukt nå, men skal følge med på denne sesongen også Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ser ut til at sesong 7 kommer til å inneholde noen nye twister. En ny twist i sesong 7 er at de sa på traileren at CTU var vekk. Jeg tipper jeg kommer til å savne CTU i løpet av sesongen, men det så ut til at han havnet i en ny sikkerhets tjeneste. En annen twist er at han blir stilt for retten pga av alle handlingene han har gjort i de andre sesongene. Tony Almeida dukker opp, og det blir veldig spennende å se hva som skjer der, og spesielt hvorfor... De sa på traileren at det kom i januar dette året...? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ser ut til at sesong 7 kommer til å inneholde noen nye twister. En ny twist i sesong 7 er at de sa på traileren at CTU var vekk. Jeg tipper jeg kommer til å savne CTU i løpet av sesongen, men det så ut til at han havnet i en ny sikkerhets tjeneste. En annen twist er at han blir stilt for retten pga av alle handlingene han har gjort i de andre sesongene. Tony Almeida dukker opp, og det blir veldig spennende å se hva som skjer der, og spesielt hvorfor... De sa på traileren at det kom i januar dette året...? Tviler, den trailern be laga før Streiken starta. Når streiken kom så tok like så godt Kiefer gutten seg litt tid til fengsel. Han satt 48 dager i fengesel for fyllekjøring under streiken, på grunn av dette så har de valgt å vente med å sende 24 til starten av året 2009. Men de vil prøve å gjøre det godt igjen for oss seere med å mekke en 24 film som skal ta plass mellom sesong 6 og 7. Så ikke vent deg noe mer 24 før høsten når filmen kommer. Deretter må du nok vente et par måneder på at Sesong åpningen av Sesong 7 skal bli "aired". Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Her er ein ca. 2 min lang trailer av Sesong 7 av 24. Tony Almeida kjem faktisk tilbake, berre no er han terrorist . Ser ut som ein veldig spanande sesong . Når begynner det igjen? Står ingenting om det på tv.com og har ikke hørt at det skal begynne igjen. Begynner klokken 2200 ikveld på Sky One (dobbelep).....gleder meg som en unge..................varmer opp med 24 Simpsons episode nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå