ttt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, det er bare vanleg multiplayer. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, syns co-op er dritt fett.. Kan noen anbefale meg et spill noe al av COD4? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis du liker co-op kan du vente på Army of Two.. usikker når det kommer ut though. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ok, skal det være bra? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er 100 % coop og Gamereactor snakker ganske varmt om det, så jeg tror det blir bra Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Høres bra ut! Venter på det da Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://gamereactor.no/grtv/?id=1620 Preview av spillet. Har bare sett begynnelsen av videoen men du kan se den hvis du er interessert. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Filmen spiller ikke av, kommer bare noen reklame snutter så kutter den helt Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har ikke mye tro på at Army of Two blir noe bra, men det hender at jeg tar feil. Tror det blir et middels bra spill på det beste. Halo 3 er sannsynligvis det beste Co-op-spillet ute på markedet akkurat nå. 4 player Co-op på Xbox Live f.eks. Crackdown har 2 player Co-op på Live. Synd at COD4 ikke har Co-op. Det kunne ha gjort kampanjen mye bedre. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 kansje jeg skal bite i det sure eplet og kjøpe Halo3? Låne det ev en kompis og se om det er bra først, har egentlig ikke sansen for slike spill Liker det seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå