bögfisk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Yo, har nettop fikset meg LIVE og begynte å spille CoD4, men når jeg kom till sånn "lvl" 4 elns begynte jeg å angre på navnet. Heh, uansett så lurte jeg på om jeg kunne skifte navn på LIVE accounten eller laget et spesifikt navn for CoD profilen min? Det er ikke noe farlig om jeg må begynne CoD karrieren på nytt. Takker for svar Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Yo, har nettop fikset meg LIVE og begynte å spille CoD4, men når jeg kom till sånn "lvl" 4 elns begynte jeg å angre på navnet. Heh, uansett så lurte jeg på om jeg kunne skifte navn på LIVE accounten eller laget et spesifikt navn for CoD profilen min? Det er ikke noe farlig om jeg må begynne CoD karrieren på nytt. Takker for svar for å bytte gamertag så må du betale 800MP (microsoft points) det kan du kjøpe direkte over xbox live med kreditt kort eller i butikken. Det er ikke så dyrt, tror 500 points er 40 kr eller noe sånt Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Er det mulig å lage et annet navn for CoD fyren, uten å fikse på selve LIVE accounten? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det mulig å lage et annet navn for CoD fyren, uten å fikse på selve LIVE accounten? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå