Ni kon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 En artikkel brun og Kåt om jeg bruker begge? Enlighten me. noen som har mer info. Hvor kjøpes det, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 En artikkel brun og Kåt om jeg bruker begge? Enlighten me. noen som har mer info. Hvor kjøpes det, noen som har erfaringer? Puls eller noe sånt hadde en reportasje om dette for et par uker siden. Man skal være temmelig retard for å begynne å sette i seg sprøyter med alt mulig rart man har kjøpt på nettet imho. Kortversjonen var vel at de fikk noen slags reaksjon slik at de hovnet opp i hele trynet og ble blå på leppene osv. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var en tråd om dette i helse delen som ble stengt for noen mnd tilbake. Hvis man ser på lovverket så skal man kunne bestille det over nett fra et EØS land, men dette bryr tydeligvis ikke tollerne seg om for hvis det blir stoppet så sender de pakken tilbake uten å gi deg noe besked og mulighet til å sende inn resept eller kvittering. Forsendelse fra land innenfor EØS-området Innførsel av postpakker og andre forsendelser av legemidler til eget bruk er tillatt når det dreier seg om legemidler som er lovlig ervervet i et EØS-land. Unntatt fra dette er legemidler med innhold av narkotika m.v. og legemidler som anses som dopingmidler i Norge. Mengden av det enkelte legemiddel skal ikke overskride tre måneders forbruk. Det må kunne dokumenteres overfor Tollvesenet at varen er lovlig innkjøpt. Dokumentasjon kan for eksempel være kvittering fra apotek/utsalgssted eller resept med påtegning fra apoteket. Dersom disse betingelser er oppfylt, kan pakken utleveres fra tollstedet/poststedet direkte til adressaten. Jeg har ikke hørt noe om folk som hovner opp i trynet, men blå lepper, føflekker, kvalme og en snabel som er omtrent umulig å få ned er temmelig vanlige bivirkninger. Mange steder blir det anbefalt doser fra 0.5 til 1mg om dagen, men jeg syns 0.25 holder. Ta en titt på melanotan.org. Der står det masse info. Link til en haug med selgere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå