Gå til innhold

Philips 37" LCD. Noe bra?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt to 37" LCD. Matsui og HANNspree. Jeg er ikke fornøyd med noen av de. På HANNspree ble bildet kornete og på Matsui, så syntes jeg selve bildekvaliteten ikke er helt bra nok. Noe som ikke stemmer.

Så da tenkte jeg kunne koste på meg tv til maks 8000kr. Har nå funnet en Philips 37" LCD. Er denne noe bra?

Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent

BTW. Den koster 6995 på siba.

De har også en Limited Label BELUGA 42FHD FULL HD 42" LCD til 7995. Kan den være noe å ha?

Endret av anderslien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor må det være en lcd?

Må ikke det. Kan være plasma også. Jeg har sett på en LG 42" Plasma på Elprice, men den er ikke på lager noe sted og de vet ikke når de får den inn igjen. Denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....amp;shopby=25;5

Den er jo absolutt aktuell da. Dette er heller ikke den dårlige modellen de annonserte med i elprice bladet. Dette er 42PC51.

Lenke til kommentar
Hvorfor må det være en lcd?

Må ikke det. Kan være plasma også. Jeg har sett på en LG 42" Plasma på Elprice, men den er ikke på lager noe sted og de vet ikke når de får den inn igjen. Denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....amp;shopby=25;5

Den er jo absolutt aktuell da. Dette er heller ikke den dårlige modellen de annonserte med i elprice bladet. Dette er 42PC51.

Jeg hadde ikke vært i tvil. Spekken på den plasmaen, eller en tilsvarende, er milevis bedre en lcd en du linket til.

Lenke til kommentar

Nå gadd jeg ikke mer, så jeg bestilte meg en Panasonic TH-42PX7E. Den var best i test, og jeg har sett den i real life, og den tv'en er utrolig fin, så jeg bestilte den.

Jeg bestilte den på www.stretto.no og den kom på kun 8700kr inkl. frakt. Det er billig!

Lenke til kommentar
Den er jo dårligere på papiret wn den andre plasmaen, men er uansett mye bedre en lcd en

Ja, vet den er det, men den er forjengeren til den panasonic plasmaen som har vunnet best i test, og jeg har sett den i real life, og det er utrolig fine bilder på den. Har tatt meg en runde, og ingen av de andre plasma eller lcd skjermene kunne måle seg med denne. Pioneer var også veldig bra, men jeg syntes faktisk Panasonic tv'en var bedre, selv om Pioneer sin koster 25.000kr.

Sjelden at du får en bra tv ut i fra det som står på papiret. Må se de i real life for å se det :)

Lenke til kommentar
Anderslien: Sett du har bytta 2 tver nå, allikevel vil du kjøpe ny tv i samme prisklasse. Det har ikke slått deg at det er prisklassen din det er noe i veien med, og ikke tvene? :).

Ja, vet jeg har gått mye fram og tilbake. Men Panasonic tv'en jeg har bestilt nå vet jeg at jeg blir fornøyd med. En kamerat av meg har denne, og den har helt utrolig fine bilder. Den jeg har sammenlignet de tv'ene jeg har kjøpt med. Jeg var med han å kjøpte den, og da så på vi alle mulige andre tv'er også, og den var den beste. Den koster jo 12-14.000kr de fleste steder, så er jo helt annen prisklasse enn det jeg har vært i da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...