Auzom Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Noe sannhet i det:) Spesielt nå som fyren som hjalp oss med å sette opp alt har dratt. Det er ikke opprettholdelse av siden vi trenger folk til, det er å fikse bugs etc. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noe sannhet i det:) Spesielt nå som fyren som hjalp oss med å sette opp alt har dratt. Det er ikke opprettholdelse av siden vi trenger folk til, det er å fikse bugs etc. Tror det dere egentlig er ute etter er følgende: Kunnskap Isteden for å bruke hele natten til å spille ps3, bruk heller litt tid på å lese om html og css.. En sånn liten ting, hvorfor trenger en "ps3 clan" (Hva nå enn det er) en nettside? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sponsorer, bli mer kjent, interaksjon mellom medlemmene. De vanligste grunnene for en klan å ha en webside. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sponsorer, bli mer kjent, interaksjon mellom medlemmene. De vanligste grunnene for en klan å ha en webside. Sponsorer? Hvem sponser 4 tenåringer som sitter hjemme å spiller ps3? interaksjon (Det ordet høres feil ut) - Er ikke alle disse 4 guttene fra samme sted? Bli mer kjent - Groupies!!!! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tja, still deg selv spørsmålet; hvem gidder å sponse cs-geeks? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Counter-Strike er det spillet med mest sponsorer så det var ett dårlig argument gitt Alt som er viktig for en sponsor er markedsføring noe disse gutta kan få til. Hilsen Sponsor ^^ Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror nesten jeg faller av stolen i latter.. nei, leser/diskuterer jeg mer om denne saken så kommer jeg til å miste fattningen.. signing off, best of luck, peace Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ville bare påpeke at det finnes folk som sponser gamere. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva får sponsorer til å sponse noe som helst? Markedsføring selvsagt. Hvorfor sponser vi idrett? Pga at det er et stort marked i det. Trenger ikke å le av det Stian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå