Gå til innhold

Ps3 klan søker web-team.


Anbefalte innlegg

Web Team Søker folk

 

 

 

Hvem er vi og hva søker vi

 

Vi er en helnorsk Playstation 3 klan som rekrutterer flere folk til web teamet vårt.

Oppgaven din vil være å finne og reparere eventuelle bugs på websiden vår og andre småting.

 

Moderere og videreutvikle forumet og siden generelt. Du vil samarbeide med vår webmaster.

 

Vi er et team som jobber med siden, vi opprettholder siden, lager nye ting og fikser på ting som må fikses.

 

 

Hvem er du

 

Vi søker en person som har moderat erfaring med forum (phpbb vbulletin, invision board)

 

Du må ha kunnskap om SQL-databaser

HTML

CSS

PHP og ASP er et pluss i boka.

Du er til å stole på, du gir ingen falske løfter og tør å si ifra hvis noe er galt.

Du er initiativrik, effektiv og aktiv.

 

Dette er en flott sjanse til å vise seg fram, i tillegg til å tilegne seg ny kunnskap og nye venner i et fantastisk gaming miljø!

 

 

Om du er interesert: post ditt søknadsskjema her eller send oss en PM eller email!, så håper vi på og se DEG i vårt crew!

 

Kontakt oss på [email protected] eller gå inn på Vår hjemmeside

 

Følg dette søknadsskjemaet.

 

Søknadsskjema

 

 

Personlig info

 

Navnet ditt-

Skriv hele navnet ditt

 

Alder –

 

Email –

 

 

Erfaring

Skriv her din erfaring fra de forskjellige, og vær ærlig. Vi legger fort merke til om du kan det du snakker om eller ikke.

HTML og CSS –

Skriv alt som er relevant med HTML og CSS.

 

SQL-Databaser og FTP –

Har du erfaring med opprettholdelse av FTP servere, oppsetting av MySQL databaser?

 

Forum (phpBB, IPB, vBulletin etc.) –

Har du vært admin før, du har peil på hvordan forumsretningslinjer skal følges?

 

Noe mer vi burde vite om når det gjelder teknisk erfaring -

 

Annet

 

Tidligere arbeid –

Hvis du har utviklet en webside, kom med link eller screenshots av ftp servere.

Referanser –

 

Hvorfor vil du bli en del av vårt web-team -

 

Noen siste ord -

Endret av Auzom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe penger involvert, de som er medlem av web-teamet gjør dette frivillig.

 

Så på det som en liten hobby, du blir kjent med hyggelige mennesker og du kan lære nye ting med CMS o.l.

 

Hvis du har ps3 så kan du selvfølgelig spille med oss.

 

Btw, dere trenger selvfølgelig ikke å ta screenshots av ftp servere, det var bare et eksempel;)

 

Vil også legge til at jeg ordnet på email fra admins til admin. Den er korrekt nå.

Endret av Auzom
Lenke til kommentar

Jeg synes dette var morro å lese til ettermiddagskaffen min.. Ikke noe bedre enn en god latter når mørketiden faller på (Eller, det går vell mot lyse dager nå.. hvordan går det borte i Lødingen Ståle??)

 

Men.. nå har jeg drukket opp kaffen og brettet opp ermene..

 

Kjære Auzom.

La meg oversette det du har skrevet.

 

--

Vi trenger folk

 

Hvem er vi og hva søker vi

 

Vi er en helnorsk PS3 gruppe (altså, vi har enda ikke klart å få utlendinger inn i vår gruppe.) med fire medlemmer mellom 15 og 17år som ønsker å få noen folk som faktisk kan noe om webutvikling inn i vår gruppe.

Oppgaven din vil være å finne alle feil og bugs som vi ikke finner (med andre ord, alt) og diverse programmering.

 

Vi vet ikke hva slags funksjon et forum har, men vi tror det innvolverer videreutvikling og noe sånt.

Christoffer, altså meg, holder på å legge ut tekst og sånt på siden, dette er noe du må hjelpe meg med..

 

Hvem er du

 

Vi søker etter en idiot som er villig til å jobbe mye, uten å få noe igjen for det. Du må kunne det meste om webutvikling og sånt.. Dersom du etterhvert skjønner hvor idiotisk denne "jobben" er, så blir vi ganske sinte..

Har du først sagt ja, så må du bruke all den tiden vi krever!!

 

Dersom dette høres bra ut, send oss en epost eller bruk PM (Hva er det igjen??)

 

 

Søknadsskjema

 

Personlig info

 

Navnet ditt-

Skriv hele navnet ditt, slik at vi kan google deg

 

Alder – (Du bør helst være mellom 14 og 17)

 

Email –

 

 

Erfaring

Skriv her din erfaring fra de forskjellige, og vær ærlig. Vi skjønner ikke så mye, så vi setter pris på ærlighet

 

HTML og CSS –

Skriv alt som er relevant med HTML og CSS. Dersom du har en PDF bok om html, kopier gjerne alle sidene å send dem også.. Våre internett linjer er litt treige, som om du gidder, kan du sende oss en kopi av w3schools og htmldog..

 

SQL-Databaser og FTP –

Har du erfaring med opprettholdelse av FTP servere, altså, kan du flytte filer og mapper frem og tilbake.. Dersom du kan sette opp MySQL databaser, så hadde det vært kjekt.. dette kan ikke vi.

 

Forum (phpBB, IPB, vBulletin etc.) –

Har du vært admin før, Vi trenger noen som har peil på hvordan forumsretningslinjer skal følges?

 

Annet

 

Tidligere arbeid –

Hvis du har utviklet en webside, kom med link eller screenshots av ftp servere, det er vell det det heter? nettsiden ligger jo på en ftp-server.. derfor trenger vi bilde av dette..

 

Referanser –

 

Hvorfor vil du bli en del av vårt web-team -

 

Noen siste ord før du sier hadet til all fornuft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...