teaspoon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har starta opp en "gammel" XP-maskin som ikke har vert brukt på en stund og nå husker jeg hvorfor. All brødtekst i informasjonsvinduer, og alle navn o.l. er erstattet med alle mulige slags tegn. Ved oppstart får jeg opp en boks som sier "svchost.exe - programfeil" i det blå feltet etterfulgt av en haug med symboler i det grå feltet. Etter innlogging får jeg opp en boks som sier "REGEDIT" i det blå feltet, og masse symboler i den grå ruta. Start-menyen er også i de samme symbolene Noen som har vert borte i det samme problemet og vet hva som er feil? Er det virus? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 mitt beste forslag, selv om det sikkert går ann å fikse det, hvis du ikke har noe på disken du vil ha, formatter, kjapt og greit, og så sant det ikke er hardwarefeil garantert å løse problemet Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hehe, ja det er alltids en løsning, men skulle helst unngått det da Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har også et symbolproblem i XP, men det er litt annerledes (og sannsynligvis ikke like alvorlig ) : jeg kan ikke lenger skrive alfakrøll (den gode gamle alt+2 gir nå ingenting) Hva har skjedd her? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 prøvd med "alt gr" +2 for å få den. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv Start kjør, "sfc /scannow" Ha xp cden klar så går den gjennom alle systemfiler for å sjekke at de er originale og stemmer med de på xp cden. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tror jeg har lignende problem... Her er et bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå