odri1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei noen som har erfaringer med denne nettsiden? vurderer å bytte mitt Need For Speed Pro Street men gjør ikke noe før jeg vet at det er til å stole på www.bytteklubben.no Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har brukt de ved en rekke anledninger å har aldri hatt problemer. Eneste er at det kan ta litt tid før man får spillet man bytter til seg i retur dersom den andre som skal sende inn er treg. På det raskeste har jeg fått spillet i retur på et par dager, mens det en gang tok 16 dager (men da måtte de purre på han jeg bytta med). Arlendius Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vi har en tråd om denne siden fra før av: EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=734374 Endret 4. januar 2008 av Comprade Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er til å stole på. Bruk tråden Comprade referer til. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg