sj81 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som vet om d er noe snakk om å utgi gh1 og 2 til wii??? Hadde vært morsomt å prøvd de andre også på wii. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det tviler jeg sterkt på, de vil nok heller prøve å få solgt mye av GH III og fortsette å jobbe med videre oppfølgere (GH IIII, GH IIIII..) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 GH IV og GH V, mener du Syns også det hadde vært digg å fått porta di gamle, kan vel ikke være så vanskelig? Easy money det, for Harmonix (evt neversoft). Men, som ny guitar hero, har jeg fortsatt mange frets igjen å mestre på GH III Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 GH IV og GH V, mener du Syns også det hadde vært digg å fått porta di gamle, kan vel ikke være så vanskelig? Easy money det, for Harmonix (evt neversoft). Men, som ny guitar hero, har jeg fortsatt mange frets igjen å mestre på GH III Haha, ja - romertall er ikke min greie. Jeg tviler likevel på at de bruker tid på å porte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå