P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei som topic sier er jeg på utkikk etter et program for som kan legge inn album art på lydfiler/mapper takker på forhånd for svar mvh Christer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis du har taggene i orden fikser MediaMonkey det lett. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Da tror jeg ikke at taggene er i orden for har testet mediamonkey og den fikset det ikke andre tips? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jeg leter og etter et programm som automatisk leter finner og legger til album art , jeg bruker winamp til avspiller , ser den laster ned noe . men etter at jeg begynte ( på nytt) prosessen med og retagge og rename , flytte og lagre i ny mappe struktur så følger ikke dette med . så det jeg trenger et er program som jeg forteller hvor musikken min er , så fiker det resten . så automatisert som mulig , er alt før mye til og ta et og et album , eller en og en sang . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå