albions Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, tenkte eg skulle ta meg bryet å kobble opp wii`en min til hjemme kinoen min. Men etter det eg har forstått så er det kun mulig å kobble lyden til forsterkeren med vanlig phono kabel. Dette kan det da umulig bli noe surround av. Ser at det står Dolby bak på zelda koveret. Forsterkeren er kompitabel med både DTS, Dolby Digital og noe som heter PRO LOGIC II. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du skal ha et "digital" inngang bak forsterkeren din som phono passer i. Bruk den. Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du skal ha et "digital" inngang bak forsterkeren din som phono passer i. Bruk den. Så det er ein egen phono ingang til dette, har mange forskjellige phono innganger på forsterkeren. Må hente fram manualen da Edit: Har tittet litt i manualen og det står ingen ting om noen spesiel digital phono inngang. Endret 4. januar 2008 av albions Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du må bruke Pro Logic (II) på forsterkeren din. Pro Logic gir surround ut av et vanlig stereo signal. Kan vel ikke kalle det ekte surround, men funker flott. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er ikke noen digital lydutgang på Wii. Du må bruke de to rca pluggene - en rød og en hvit. Og som nevnt her så kjører du Dolby Prologic II på receiveren - og som sagt, det låter ganske brukbart Jeg mener å huske at du også går inn i lydmenyen på Wiien og velger DDPLII der også... Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Fant ut av det nå. Burde vert optical på wii en også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå