Howiey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg må ha trådløs nettverkskort til xbox 360 vist jeg skal få den på nett. Men det orginale var jo dyrt. https://prisguiden.no/product.php?productId=86621 Men kan man bruke hvilken som helst eksterne trådløse nettverkskort på xbox? F.eks. det billigste jeg fant i farten: https://prisguiden.no/product.php?productId=59499 Noen som vet? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Xbox 360 krever enten original trådløs fra MS, eller en mod via bærbar pc osv... Altså kan du ikke kjøre en usb-wifi av annet merke i. Expert Gågaten i Bergen har for tiden den originale til 299,- Andre butikker har også enkelte ganger hatt en slik sjokkpris på denne trådløse enheten, men som regel er den altfor dyr ja. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 så for ei lita stund siden en uorginal trådløs adapter på elkjøp som visstnok skal fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor mange ganger skal folk spørre om dette? Det finnes vel et hundretalls tråder om dette allerede, og alle gir deg samme svar - nei, du kan ikke bruke hvilken som helst USB-adapter på 360-en. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men her kom det jo nå fram at det muligens finnes et alternativ. En uoriginal som virker. Dermed er jo posten ikke helt nytteløs. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har du en bærbar pc kan du koble den via den, hvis du har trådløst nettverk da Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men her kom det jo nå fram at det muligens finnes et alternativ. En uoriginal som virker.Dermed er jo posten ikke helt nytteløs. Finnes det noe link til en slik 3'e parts adapter ? Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har du en bærbar pc kan du koble den via den, hvis du har trådløst nettverk da seriøst? det hadde vært rått da. Hvordan kobler jeg pcen opp mot xboxen? Hadde vært digg å sluppe å betale 700 kr for den netverks dingsen. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Xbox 360 krever enten original trådløs fra MS, eller en mod via bærbar pc osv...Altså kan du ikke kjøre en usb-wifi av annet merke i. Expert Gågaten i Bergen har for tiden den originale til 299,- Andre butikker har også enkelte ganger hatt en slik sjokkpris på denne trådløse enheten, men som regel er den altfor dyr ja. Søren, de var utsolgt når jeg var der i forrige uke. Men så hvor den skulle ligge og der var den priset til 699,- Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Man kan kjøpe et trådløst aksesspunkt som kobles inn i nettverksporten på Xboxen. F. eks denne hos Komplett. Ulempen er at du får en ekstra strømkabel til kablespaghettien under tv-bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå