TST Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det finnes tre grunnleggende kjennetegn på et klassisk plattformspill. Sly Racoon faller trygt innenfor disse, og det bør være et godt bevis for at Sucker Punch Productions er en bevisst gjeng med sans for tradisjoner. Sly Cooper er et sjarmerende bekjentskap som i sine beste stunder kan bringe frem minner om gamle helter i dyreskikkelse. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Agres Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Tjaa.. hva skal man si. Har selv kjøpt spillet, og det som irriterer meg mest er "laggingen" i voodooland, har derimot ikke hatt noen problemer med f.eks. spillet. Synes du er litt for negativ i omtalen, og elsker spillet fullt og helt (sett bort i fra laggingen ) Kanskje du tenker at jeg er en av de som ikke har spilt så mange platform spill. Men, har både Super Mario, Banjo Kazooie (spellerror?), 40 Winks, Gex: Enter the Gecko, Crock, Crash Bandicoot osv. osv. bak meg.. så jeg skjønner ikke helt den kommentaren. Rart at du ikke trakk fram Slowmotion teknikken, en teknikk som er ufattelig kul når du får den, og den underholder meg fortsatt . første gang jeg har sett noe lignende i et platform spill. er vel smak og behag, men til dere som ikke har prøvd spillet anbefaler jeg det på sterkeste, og ville gitt det en ren femmer på terningen :smile: -Agres btw. hva jeg også ikke likte var at den påståtte "stealth" delen av spillet, egentlig ikke var der. Veldig skuffende, men spillet fungerer godt uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg