amiganostalgia Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei! Jeg trodde det fulgte med standard kjøler på amd cpu'n men det var nok en PIB likevel. Jeg har kjøpt Aerocool Aerocube kabinettet, og det er ett M-Atx kabinett og er ikke helt designet for de største kjølerne. Jeg har en Zalman 9500 jeg kunne muligens brukt men jeg synes den blir litt i største laget. Skal se om jeg ikke finner meg en tommestokk og får målt litt men det blir isåfall på håret. (edit:lol) Ideelt sett kunne jeg tenkt meg en så liten kjøler som mulig, i bunn og grunn. Noen råd? Endret 4. januar 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325111 ??? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har circa max 10 cm i høyden å gå på. Jeg skriver circa fordi jeg vet ikke helt for man skal måle ifra. Det er da 10cm ifra selve cpu sokkelen til nærmeste hindring. Så den virker som ett bra alternativ. Jeg skal kikke litt rundt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 må måles fra cpu sokkelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå