P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei Som i topic så lurer jeg på hvilken av disse mp3 spillere er best? da tenker jeg på som mp3 spiller og ikke for å se på film eller underholdes.. mvh Christer Endret 4. januar 2008 av ..Christer.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) iPod Video?... De er da< litt gamle ey? Jeg ville gått for en iPod Classic Endret 4. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 var selvsagt classic jeg tenkte på. Du ville heller gått for classic enn touch? heller litt mot touch for øyeblikket er det noe bedre eller dårligere lyd i noen av de? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vil tro Classic er best... spørs hva du er ute etter. Lydkvaliteten er knall på Touchen.. du trenger bare å kjøpe et anet headset/ bruke et annet. Det som følger med er sugent Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er mest ute etter den spilleren med best lydkvalitet av de to.. har et px100 jeg bruker til musikk:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Oppgi følgende: Er du interessert i å bruke iPoden til annen underholdning og ikke bare musikk? Hvor mye plass trenger du? Er 22 timer med musikk akkseptabelt for deg? (iPod Touch) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 skal ha 16 gb versjon av touch og 22 timer holder vel egentlig ja trenger egentlig ikke plass til hele musikk samlinga på ipoden det gjør jeg ikke fint og kunne variere kommer nok ikke til å bruke den til noe annet enn musikk kanskje jeg kommer til å se en film hvis muligheten er der.. hvem av de har best batteri? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvis du ikke er interessert i å bruke spilleren til annet en musikkavspilling, ser jeg ikke noen grunn til å gå for Touch, da den er dyrere og har mindre kapasitet enn Classic. Personlig ville jeg selvsagt gått for Touchen, da den har svært mange muligheter (Safari, video, tredjepartsapplikasjoner m.m.). Da får du til gjengjeld mindre kapasitet (trenger du mer enn 16gb?), og må også betale mer. iPod Touch kan ikke betegnes som en mp3-spiller, men som et multimedie-verktøy. Endret 4. januar 2008 av Limstift Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Classicen har bedre batteri... Husker ikke hvor mye.. Men det stå på apple 's sider Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Da ser det ut som det blir en classic kan jo alltid se video på den også hvis man skulle ønske det? Noen som vet om det er forskjell i lydkvalitet på de? eller er det samme forstrerkeren i alle ipod? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er ikke noe forskjell på lydkvaliteten. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Okay takker for mange svar:) da ble det en classic på butikken i dag:) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er ikke noe forskjell på lydkvaliteten. Jo da, har hørt av veldig mange at Classic skal ha betydelig bedre lydkvalitet enn touchen. Men hvis lydkvalitet er det du er ute etter skjønner jeg ikke hvorfor du vurderer iPod engang. Merker som Cowon og Meizu har mye bedre lydkvalitet enn det Apple-rælet. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Vurderer apple rett og slett fordi det holder for meg også er det lett og få tak i. og jeg finner ingen andre mp3 spillere med så stor kapasitet som jeg bestemte meg for å velge.. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Søppel, søppel, søppel begge to! =D Selg, selg selg! Gå heller og kjøp noe som er verdt pengene, som en Cowon D2. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er ikke cowon d2 stor og feit? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jo.... Syns Cowon stuffet er rett og lsett stygt jeg. Det kan godt hende de er bedre. men utseende messig , der suger de. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Søppel, søppel, søppel begge to! =D Selg, selg selg! Gå heller og kjøp noe som er verdt pengene, som en Cowon D2. Det hjelper ikke om lydkvaliteten er dobbelt så god, om du ikke får MP3-spillern ned i lommen. Poenget med en mp3-spiller er jo at den skal være såpass liten at man kan ta den med overalt. Gjerne i lommen. Når den blir så stor at man er redd for å ha den i lommen, og skjermen er stor og lett ødeleggbar er det ikke lenger en egnet bærbar spiller synes nå jeg. Men det er min mening da. Og et tips til trådstarter. Det er kun når du snakker om personer du skal bruke ordet "hvem". I andre sammenhenger er ordet "hvilken/hvilket" bra. Endret 7. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 er ikke cowon d2 stor og feit? Arealmessig er Cowon D2 en del mindre enn iPod Touch og iPod Classic. Volumet på Classic 80GB og iPod Touch er litt mindre enn Cowon. Vil vel ikke tro at det er vanskeligere å ha en Cowon D2 i lomma enn en Touch i alle fall. Søppel, søppel, søppel begge to! =D Selg, selg selg! Gå heller og kjøp noe som er verdt pengene, som en Cowon D2. Det hjelper ikke om lydkvaliteten er dobbelt så god, om du ikke får MP3-spillern ned i lommen. Poenget med en mp3-spiller er jo at den skal være såpass liten at man kan ta den med overalt. Gjerne i lommen. Når den blir så stor at man er redd for å ha den i lommen, og skjermen er stor og lett ødeleggbar er det ikke lenger en egnet bærbar spiller synes nå jeg. Men det er min mening da. Og et tips til trådstarter. Det er kun når du snakker om personer du skal bruke ordet "hvem". I andre sammenhenger er ordet "hvilken/hvilket" bra. Det er iPod Touch du snakker om her regner jeg med ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forsåvidt iPod Touch også ja. ; ) Alle store spillere med store skjermer er skummelt å bruke når man er på farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå