JokerHaulan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjøpte pc forrige helg og da kjøpte jeg antivirusprogrammet Norton 360 Men når jeg innstallerte det så viste det seg at det ikke funket så da jeg skulle avinstallere det så fikk jeg samme feilmelding som når jeg prøvde å kjøre programmet. Noen som vet hvordan jeg får avinstakkerte det. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Norton Removal Tool burde gjøre susen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 prøvde å innstallere avast nå og det funket ikke det heller og får heller ikke avinnstallert det , hva gjør jeg ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan forsøke å kjøre en systemgjenoppretting til en dato før du installerte Norton. Hvis du har Vista, er jeg litt usikker på hvor du får tilgang til denne gjenopprettingen. I XP er det via Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) slettes alle programmer som er slettet etter den datoen? og finner ikke programmet i gjennopprettings programmet. Endret 6. januar 2008 av GoLiUss Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Alle programmer som er installert etter valgt data, fjernes ja (ikke dokumenter, epost etc.) Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 spill også? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 fikk beskjed der jeg kjøpte pc at jeg måtte laste ned en liten fil pga at jeg har vista til Norton 360 All-In-One på hjemmesia dems. noen som vet hvordan fil det er ? jeg fant den ikke.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 noen som vet om sånn fil? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva var det denne filen skulle gjøre? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 få det til å funke på vista Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du får sjekke denne siden og se om det er noe som du kan benytte deg av: http://securityresponse.symantec.com/no/no...mpatibility.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå